
قرار بود با تشکیل ایکاپ، ساخت این خودروها با انتقال تکنولوژی در داخل صورت بگیرد و ۳۰ درصد تولیدات از بازار ایران به خارج از کشور صادر شود، آیا برای صادرات هم می خواهیم با چند ده میلیون تومان بالاتر از قیمت روز و جهانی این خودروها روانه بازارهای هدف کنیم؟ قطعا پاسخ این پرسش منفی است؛ پس چگونه است که قیمت فروش خودروهای مذکور در ایران با این تفاوت فاحش نسبت به قیمت جهانی به مشتریان عنوان می شود؟

مردم باید توجه داشته باشند با توجه به شرایطی که در ماههای اخیر با فعالیت غیرمجازها وجود داشته و هشدارهایی که در رابطه با سپردهگذاری در این موسسات داده شده است، ادامه ورود آنها به چنین موسساتی نباید با توقع پاسخگویی همراه باشد و انتظار نداشته باشند که در صورت سپردهگذاری و ایجاد مشکلی برای منابع خود بتوانند با تجمع و اعتراض به سرمایه قرار داده در این موسسه و امثال آن دست پیدا کنند.