جدال نابرابر “پول” و “سلامت” در تبلیغات تجاری

با وجود ممنوع بودن تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت در قانون‌های برنامه توسعه پنجم و ششم، هنوز تبلیغ چیپس، پفک، روغن، غول‌های فست فود، نوشابه و … در میان آگهی‌های بازرگانی سیما و بیلبوردهای شهر دیده می‌شود.

دستپاچگی خودروسازان ایرانی برای تولید مشترک با فرانسوی‌ها

خودروسازان ایرانی پس از برجام با دستپاچگی سراغ خودروسازان فرانسوی رفتند و قراردادهایی را با آنها امضا کردند اما این تب تند خیلی زود فروکش کرد و وعده‌های داده شده در مورد تولید و عرضه محصولات مشترک با تأخیر زیادی روبه‌رو شده است.

جریان هتلداری چگونه پیش خواهد رفت؟

در فیلم هامون مهرجویی، حمید هامون در پاسخ دوستش درخصوص معنی اصطلاح uncertainty principle جواب می‌دهد «عدم یقین … عدم قطعیت … این به معنای استیصال ذهن بشر هم هست…»؛ به‌نظر می‌رسد عدم قطعیت، تنها اصل قطعی است که لازمه تفکر و تعقل است.