وزارت خارجه: عهدشکنی بخشی از ماهیت رژیم آمریکا است وزارت امور خارجه ایران با توجه به نقض یادداشت تفاهم از سوی آمریکا نوشت که عهدشکنی بخشی از ماهیت این رژیم است.