قرارگاه خاتم: تنگه هرمز بسته شد/ این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است

قرارگاه خاتم: تنگه هرمز بسته شد/ این گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) در اطلاعیه با اعلام مسدودی تنگه هرمز، تصریح کرد: نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد.

تیتر یک
قالیباف: تنگه هرمز توسط ایران اداره خواهد شد

رئیس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران گفت: همه بدانند هرگز اداره تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ باز نخواهد گشت البته قوانین بین‌المللی رعایت می‌شود و تنگه هرمز توسط ایران اداره خواهد شد

ادامه اخبار