۶۰ درصد آواربرداری مناطق زلزله زده قطور انجام شده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: صعب العبور بودن مناطق زلزله زده کار آوار برداری را سخت کرده است.

کد خبر : 113338
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 6:16

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمود بدلی گفت: با توجه به اینکه ارزیابی همه واحدهای خسارت دیده به اتمام رسیده و آوار برداری ها شروع شده ولی صعب العبور بودن منطقه، آوار برداری را سخت کرده است.

بدلی با تاکید بر اینکه در زلزله اسفند سال جاری در منطقه قطور ۴۶ روستا دچار آسیب شده اند، تصریح کرد: بعداز اعلام زلزله ۷۰ اکیپ ارزیابی وناظر فنی با۳۳دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین کار خود را در مناطق آسیب دیده شروع کردند.

بدلی اظهار کرد: در زلزله اخیر به صورت کلی ۴۰۰۰ واحد دامی، ۴۷۵۰ واحد معیشتی، ۱۳۸۰واحد شهری و۴۷۵۰ واحد روستایی تخریب ۱۰ تا۱۰۰ درصدی شده اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان درخصوص آخرین وضعیت آوار برداری  درمناطق زلزله زده نیز یاد آور شد: آواربرداری در مناطق زلزله زده ازهمان ساعات اولیه شروع شده و ۶۰ درصد آواربرداری مناطق زلزله زده به اتمام رسیده وامید است تا پایان ماه جاری به اتمام برسد.

وی افزود: صدور پروانه ساخت برای واحد های تخریب شده شروع شده و طبق برنامه ساخت و تعمیر تمامی واحدها نیز تا ۶ ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

بدلی خاطرنشان کرد: به تمامی واحدهای آسیب دیده با توجه میزان خسارت و آسیب وام های بلاعوض و تسهیلات بانکی کم بهره تعلق می گیرد.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.