۴۵۰ مرکز درمانی با کمیته امداد استان اصفهان طرف قرارداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۴۵۰ مرکز درمانی در سطح استان اصفهان با کمیته امداد این استان طرف قرار داد هستند.

کد خبر : 30955
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 7:39

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر،حمیدرضا شیران با اشاره به اینکه ۴۵۰ مرکز درمانی با کمیته امداد استان اصفهان طرف قرار داد هستند، اظهار داشت: در این بین ۵۳ هزار و ۲۱۲ مددجوی کمیته امداد از این مراکز درمانی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات متنوع درمانی کمیته امداد به افراد تحت حمایت خود ابراز داشت: ارائه خدمات لازم به بیماران خاص تحت حمایت، پرداخت هزینه درمانی مددجویان به مراکز درمانی مختلف، برگزاری کارگاه‌های آموزش بهداشت برای بانوان سرپرست خانوار و همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان از جمله فعالیت‌های کمیته امداد استان اصفهان در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه همکاری دو جانبه کمیته امداد استان اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی این استان ننتایج خوبی را به دنبال داشته است، افزود: این تعامل در راستای ریشه‌کنی بیماری‌ها و مشکلات حوزه سلامت نیازمندان و اقشار کم درآمد تاثیر بسیار مثبت و سازنده‌ای خواهد داشت.


 

 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.