۲ مرزبان در درگیری با گروهک‌های تروریستی در بانه شهید شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک های تروریستی و معاند خبر داد و گفت: در این عملیات ۲ نفر از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام های ستواندوم “مهدی محمدی نسب” و استواردوم ” علی فاضلی شاد” در مرز بانه به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر : 140361
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 13:52

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، سرهنگ “رضا شیراوژن” اظهار داشت: شب گذشته مرزبانان غیور ایران اسلامی در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از ۲ نقطه مرزی در هنگ های پاوه و بانه وارد کشور شوند، مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه مرزبانان با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مانع از نفوذ تروریست ها به داخل کشور شدند افزود: در این ۲ عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا گفت: در این عملیات ها ۲ نفر از دلاور مردان مجاهد مرزبانی به نام های ستواندوم “مهدی محمدی نسب” و استواردوم”علی فاضلی شاد ” به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان افزود: مراسم تشییع این ۲ مرزبان عصر امروز در بانه برگزار و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد.

شهرستان مرزی بانه در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و شهرستان مرزی پاوه نیز در استان کرمانشاه واقع شده است.

 


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.