۲۰ هزار نفر سه ساعته خودرو خریدند

با گذشت بیش از سه ساعت از فروش اینترنتی محصولات سایپا بیش از ۲۰ هزار نفر خودرو ثبت نام کردند.

کد خبر : 87753
تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1397 - 8:48

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، مطابق اعلام شرکت سایپا فروش اینترنتی ۶ مدل از محصولات این شرکت با تحویل ۹ ماهه امروز رأس ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

حسین آبادی در همین ارتباط با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته تمهیدات لازم برای رفع اشکلات سایت فروش اعمال شده است می‌‌گوید: در این دوره از ثبت نام خودرو با همکاری سیستم بانکی محدودیت ها برطرف شده و متقاضیان می توانند محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قائم مقام مرکز مطالعات و فناوری اطلاعات سایپا با بیان اینکه در طرح های قبلی معطلی متقاضیان در واریز وجه از طریق درگاه بانکی زمان بر بوده و حتی با اختلال امکان واریز وجه و برگشت آن به حساب وجود داشت، گفت: در حال حاضر تا ساعت ۱۱:۳۰ حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر خودرو خریده‌اند.

براساس اطلاعیه شرکت سایپا در این طرح فروش ۶ محصول سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۵۱، تیبا، تیبا۲ و ساینا به فروش می‌رسد. در فروش اینترنتی محصولات سایپا محدودیت کد ملی اعمال می‌شود و آن دسته از مشتریانی که طی سال جاری اقدام به خرید خودرو نموده اند مجاز در این طرح نیستند. قیمت نهایی در پیش فروش ها با قیمت روز شرکت بوده و مابقی وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه می‌شود.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.