یکه‌تازی سینماهای جهان در روزهای تعطیلی دنیا

با وجود تعطیلی سینماها در برخی از کشورهای جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، انیمیشن «به پیش» یکی از افتتاحیه‌های پرسود را تجربه کرد.

کد خبر : 113547
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 - 8:08

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری ایرنا، بسیاری از کشورهای جهان، این روزها با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند اما سینماهای جهان، با رعایت مسائل بهداشتی و ضدعفونی هنوز به کار خود ادامه می‌دهند. در این شرایط انیمیشن به پیش توانسته موقعیت خوبی را در هفته نخست نمایش به دست بیاورد.

انمیشن  به پیش (Onward) روایت دو برادر اِلف (موجودات جادویی در فرهنگ اروپا) هستند، که  سفری طولانی را آغاز می‌کنند برای این ببینند آیا اندکی سحر و جادویی در دنیا باقی مانده است یا نه؟  آن‌ها وارد راهی خطرناک و پردردسر می‌شوند و در این سفر با افرادی ملاقات می‌کنند که انتظارش را ندارند…

به پیش، با صداپیشگی کریس پرت، تام هالند، اوکتویا اسپنسر، جولیا لویی دریفوس و … به کارگردانی دن اسکنلون ساخته شده است.

این انیمیشن در هفته نخست نمایش، فروش هفتگی ۳۹ میلیون دلار و فروش جهانی میلیون دلار را در کارنامه دارد و پرفروش‌ترین فیلم هفته است.

پایگاه خبر ججین

فیلم مرد نامریی (The Invisible Man)، در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۱۵ میلیون دلار و فروش جهانی ۹۸ میلیون دلار در رتبه دوم جای گرفته است.

در جایگاه سوم فیلم پیدا کردن راه بازگشت (Finding The  Way Back) جای دارد.

این فیلم روایت یک پدیده بازنشسته بسکتبال است، که با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می کند اما به او پیشنهاد مربیگری یک تیم بسکتبال شده که با شروع پیروزی تیم، ممکن است بتواند با شیاطین درون خود بجنگد.

پیدا کردن راه بازگشت به کارگردانی گاوین اوکانر و بازی بن افلک، جنینا گاونکار، هایس مک آرتور، ریچل کامپانی و… ساخته شده است.

پیدا کردن راه بازگشت در هفته نخست نمایش ۸ میلیون دلار فروش هفتگی، پیش از فروش جهانی داشته است.

پایگاه خبر ججین

فیلم-انیمیشن سونیک جوجه تیغی (Sonic The hedgehog)، در هفته چهارم نمایش با فروش هفتگی ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۲۹۵ میلیون دلار، در رتبه چهارم جای دارد.

در رتبه پنجم نیز فیلم ماجرایی آوای وحش (The Call Of The Wild)، در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۹۹ میلیون دلار، قرار گرفته است.

پنج فیلم دوم فهرست فروش هفتگی از این قرار است:

اما (.Emma)، در هفته سوم نمایش با فروش هفتگی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۲۰ میلیون دلار

پایگاه خبر ججین

پسران بد برای زندگی (Bad Boys for Life)، در هفته هشتم نمایش، با فروش هفتگی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۴۱۵ میلیون دلار

پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کوئین، (Birds of Prey and the Fantabulous Emancipation of One Harley)، در هفته پنجم نمایش، با فروش هفتگی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۱۹۵ میلیون دلار

دلقک‌های غیرعادی: فیلم (Impractical Jokers: The Movie)، در هفته سومم نمایش، با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۹ میلیون دلار

انیمه ژاپنی مدرسه قهرمانان من، خیزش قهرمانان (My Hero Academia, Heroes: Rising)، در هفته دوم نمایش، با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۲۸ میلیون دلار.


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.