یورش اشغالگران به کرانه باختری برای سرپوش گذاشتن بر شکست تل‌آویو/ حماس پیروز این نبرد است

درحالی که شهرهای مختلف کرانه باختری شاهد برگزاری جشن و سرور به مناسبت آزادی و بازگشت اسرای زن فلسطینی به آغوش خانواده‌های خود بودند اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

کد خبر : 1040113
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 5:50

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، عناصر ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس به همراه ۱۵ جنگ افزار و تجهیزات نظامی خود حمله کردند.

این اشغالگران همچنین به منطقه عرانه واقع در شمال شهر جنین یورش بردند. شهر البیره نیز شاهد حملات اشغالگران صهیونیست و یورش به منازل شهروندان فلسطینی بود.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی نیز حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که خالد حشاش جوان فلسطینی که چند روز قبل در حمله اشغالگران به نابلس زخمی شده بود به شهادت رسید.

اشغالگران صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر نیز حمله کرده و اقدام به بازرسی منازل فلسطینی‌ها کردند. شهر الخلیل نیز شاهد حمله عناصر اشغالگر بود.

ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر حمله به مناطق مختلف کرانه باختری اقدام به تخریب زیرساخت‌های اردوگاه عسکر در شرق نابلس کردند. آنها مزار شهید حمزه الاشقر را تخریب کرده و تصاویر شهدای فلسطینی را پاره کردند.

این اشغالگران همچنین مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه برای درمان افراد زخمی شده در جریان حمله صهیونیست‌ها شده‌اند. به نظر می‌رسد تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه کرانه باختری تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست تل آویو در برابر نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و پذیرش آتش بس با شروط مقاومت است.

رسانه‌های عبری زبان: حماس پیروز این نبرد است

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های عبری زبان گزارش داد: هر کس به حماس تسلیت می‌گوید باید اوضاع بعد از ۴۹ روز درگیری را نگاه کند. حماس ثابت کرد که همچنان قدرتمند بوده و کنترل نوار غزه را به دست دارد.

این رسانه‌ها اضافه کردند: ترس و نگرانی اسرائیلی‌ها این است که فلسطینی‌ها به منازل خود در شمال نوار غزه بازگردند.

اسرائیل زیو سرلشکر نیروهای ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص گفت: اگر حماس توانسته در شرایط کنونی درگیری‌ها را متوقف کند پس پیروز شده است.

رسانه‌های عبری زبان در ادامه گزارش دادند: کابینه اسرائیل تمام اسرای اسرائیلی را نادیده گرفته و یا در حق آنها خیانت کرده است. اگر کابینه از تمام توان خود برای آزادسازی آنها استفاده نکرده دچار اهمال کاری و خیانت شده است.

این رسانه‌ها اذعان کردند: حماس هنوز از بین نرفته و مسئولان این جنبش نابود نشده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: جنبش حماس با وجود عملیات زمینی ارتش همچنان قدرتمند است. این جنبش امور را در سطوح رهبری و اداری به دست گرفته و موفق شد اسرائیل را به سمت آتش بس انسانی بکشاند. این در حالیست که پیش از آن نتانیاهو تاکید کرده بود که بدون نابودی حماس هیچ آتش بسی در کار نخواهد بود!

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.