گوشی سامسونگ با نمایشگر تاشو با ۱۸۱۵ دلار قیمت

رقابت اپل و سامسونگ برای تولید گوشی های دارای نمایشگرهای تاشو در حال افزایش است و گفته می شود سامسونگ اولین شرکتی است که این تلفن همراه را روانه بازار می کند.

کد خبر : 78535
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1397 - 9:35

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین“، در این میان قیمت این گوشی بسیار بالا خواهد بود.گوشی یادشده که احتمالا گالکسی ایکس نام خواهد گرفت به قیمت ۱۸۱۵ دلار روانه بازار می شود.

در حال حاضر یکی از گران قیمت ترین گوشی‌های موجود در بازار آیفون ایکس است که قیمت ۱۰۰۰ دلاری آن موجب اعتراض‌ها و انتقادهای گسترده‌ای شده و بعید به نظر می رسد عرضه یک گوشی ۱۸۰۰ دلاری علیرغم استفاده از فناوری پیشرفته با استقبال قابل توجهی مواجه شود.

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

در مورد ویژگی های فنی این گوشی اطلاعات چندانی در دسترس نیست. اما ظاهرا نمایشگر تاشوی این گوشی ۷.۳ اینچی بوده و از نوع OLED می باشد. ابعاد این نمایشگر در حالت تاشو به ۴.۵ اینچ کاهش می یابد.

گوشی گالکسی ایکس مجهز به سیستم عامل اندروید بوده وقرار است در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شود. در همین حال منابع مطلع می گویند اپل قصد دارد مدل تاشوی گوشی خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه کند و به همین منظور در حال مذاکره با برخی شرکت های فناوری در آسیا برای تامین قطعات مورد نیاز است.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.