گل داوودی به جنگ پشه ها می‌رود

پشه‌ها از جمله موذی‌ترین حشرات کره زمین هستند که با سروصدا و نیش زدن خواب راحت را از انسان می‌گیرند. به‌تازگی اختراع یک محصول هوشمند مقابله با این حشرات را ساده کرده است.

کد خبر : 50268
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 فروردین 1397 - 7:40

 

ضدپشه

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین ،  بسیاری از ضدپشه‌های موجود در بازار از ترکیبات شیمیایی برای دور کردن پشه‌ها استفاده می‌کنند که در درازمدت برای انسان خطرناک هستند. اما به‌تازگی دستگاه کوچک جدیدی به نام «Radius» طراحی شده است که پشه‌ها را تا فاصله ده متر مربعی از خود می‌راند.

این دستگاه اولین دستگاه ضدپشه قابل شارژی است که به جای اسپری کردن مواد شیمیایی یا تحریک پشه با استفاده از نورهای خاص و ایجاد سروصدا و آلودگی صوتی و محیطی، از انرژی گرمایی به منظور پاکسازی محیط از پشه‌ها استفاده می‌کند.

این دستگاه که از باتری‌های لیتیومی برای شارژ مجدد استفاده می‌کند، دارای یک ابزار گرمایش داخلی است که بی‌سروصدا گرم می‌شود و بعد از فعال شدن کامل به طور مداوم انرژی گرمایی را در محیط اطراف خود منتشر می‌کند تا جلوی ورود پشه‌ها را بگیرد.

برای تولید ترکیب گرمایی مورد استفاده در این دستگاه از طبیعت و مواد خاصی الهام گرفته شده است که در گل‌های داوودی وجود دارد و پشه‌ها از آنها بی‌زار هستند. هنوز زمان دقیق عرضه این دستگاه به بازار اعلام نشده است.

 


 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.