گلکسی S۲۴ اولترا احتمالاً در محیط‌های کم‌نور تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهتری خواهد گرفت

  به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به‌نظر می‌رسد که تنها تغییر بزرگ سخت‌افزاری دوربین گلکسی S۲۴ اولترا، دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی جدید آن باشد، سامسونگ در حال پیاده‌سازی چندین عملکرد جدید نرم‌افزاری در پردازش تصویر است. انتظار می‌رود که این شرکت از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳،

کد خبر : 1119019
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 11:05

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که به‌نظر می‌رسد که تنها تغییر بزرگ سخت‌افزاری دوربین گلکسی S۲۴ اولترا، دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی جدید آن باشد، سامسونگ در حال پیاده‌سازی چندین عملکرد جدید نرم‌افزاری در پردازش تصویر است. انتظار می‌رود که این شرکت از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، الگوریتم‌های بهبودیافته و هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و ویدئو استفاده کند. گوشی پرچمدار آتی سامسونگ ظاهراً در ثبت عکس‌های ۲۰۰ مگاپیکسلی، کیفیت بهتری در محیط‌های کم‌نور ارائه می‌کند.

بر اساس پست Ice Universe در ایکس، گلکسی S۲۴ اولترا احتمالاً تصاویر ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبودیافته‌ای را در نور کم ارائه می‌دهد. به گفته این منبع، پرچمدار آینده سامسونگ دارای نایت مود بهتری است که کیفیت کلی تصویر را بهبود می‌بخشد. گلکسی S۲۳ اولترا نیز در شرایط کم‌نور عملکرد خوبی دارد، اما در مناطق تاریک آسمان یا در صحنه‌های تاریک‌تر، نویز بیشتری تولید می‌کند؛ در حالی که گاهی جزئیات تصویر کمی بیش‌ از حد شارپ به نظر می‌رسد. اگر گلکسی S۲۴ اولترا این موارد را اصلاح کند، می‌تواند در بین بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جهان قرار گیرد.

دوربین بهبودیافته گلکسی S۲۴ اولترا

این منبع ادعا می‌کند که این گوشی از هوش مصنوعی برای شناسایی ۱۲ نوع مختلف سوژه یا شیء و بهینه‌سازی آن‌ها برای افزایش کیفیت تصویر در وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. اطلاعات دقیقی در مورد اینکه دقیقاً چه نوع بهینه‌سازی‌هایی قرار است انجام شود، وجود ندارد، اما شاید این گوشی بتواند اشیاء را شناسایی کرده و رنگ، جزئیات و محدوده دینامیکی آن‌ها را به شیوه‌ای متفاوت پردازش کند. همچنین بر اساس اطلاعات قبلی، گلکسی S۲۴ اولترا ممکن است به‌ طور پیش‌ فرض تصاویر ۲۴ مگاپیکسلی به‌ جای ۱۲ مگاپیکسلی بگیرد.

انتظار می‌رود که گلکسی S۲۴ اولترا از سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهبودیافته استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که این گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دو دوربین تله‌فوتو ۵۰ و ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ و ۳ برابری خواهد بود. انتظار می‌رود دوربین اصلی و هر دو دوربین تله‌فوتو دارای سیستم لرزشگیر OIS باشند. دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی ممکن است از زوم اپتیکال ۵ برابری به همراه برش درون سنسور برای ارائه کیفیت بالاتر در زوم اپتیکال ۱۰ برابر برای تصاویر ثابت استفاده کند.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.