گزارش چهارمین جلسه دادگاه موسسات مالی

در چهارمین جلسه دادگاه چند موسسه مالی، نماینده دادستان به متهم ردیف اول این پرونده گفت: شما می‌گویید تمام سفرهای شخصی و خریدهایتان با پول‌های شخصی انجام شده است. شما این مبالغ را برای سفرهای خارجی از کجا آوردید؟

کد خبر : 97555
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 6:23

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، قاضی صلواتی در چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده برخی از موسسات مالی پس از تفهمیم ماده ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری به متهمین و سایر حاضرین در جلسه از نماینده دادستان خواست تا در راستای دفاعیات جلسه قبل امیرحسن آزاد مدیر موسسه مالی ولیعصر -متهم ردیف اول- مطالب خود را بیان کند.

نماینده دادستان پس از حضور در جایگاه، عنوان کرد: آقای آزاد در جلسه گذشته دفاعیات خود را بر پایه افترا و تهمت بنا کردند.

پول سفرهای خارجی را از کجا آوردید؟

وی در بخشی از توضیحات خود خطاب به متهم ردیف اول پرونده، گفت: شما می‌گویید تمام سفرهای شخصی و خریدهایتان با پول‌های شخصی انجام شده است. شما این مبالغ را برای سفرهای خارجی از کجا آوردید؟ شما با نامه جعلی البرز ایرانیان را به ثبت رساندید. در خصوص موسسه آرمان پس از اعلام فردوسی اسم خود را به آرمان تغییر می‌دهید. شما چطور ادعا می‌کنید از بانک مرکزی مجوز دارید؟ شما در دفاعیات خود بیان کردید که چرا فقط به موسسه فردوسی گیر داده شده است؟ تعاونی‌های دیگر در حال رسیدگی است. تفاوت شما این است که شما از ابتدای قضیه با نامه‌های جعلی و زد و بندهای صورت گرفته تاسیس شده‌اید.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.