کی روش: هیچ وقت نمی بازیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه دیدار با الجزایر قدمی رو به جلو در مسیر آماده‌سازی شاگردانش محسوب می شود، گفت: در دیدارهای تدارکاتی هیچ وقت نمی بازیم؛ یا می بریم یا می آموزیم.

کد خبر : 69459
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 20:48

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، «کارلوس کی‌روش» درباره دیدار فردا (سه شنبه) تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر، اظهار کرد: در این بازی فرصت خوبی داریم تا بازیکنان جدید را محک بزنیم و به آنها زمان بدهیم تا تجربه کسب کنند.
وی با بیان اینکه تجربه در فوتبال خریدنی نیست، ادامه داد: هیچ فردی نمی‌تواند تجربه بین‌المللی را بخرد، بنابراین دیدارهای تدارکاتی بین المللی مورد نیاز است.
کی روش با اشاره به اینکه در فوتبال قدم جادویی وجود ندارد، توضیح داد: برای کسب تجربه، فرصت و زمان نیاز است و این برنامه‌ای است که در مدت زمان کوتاه فعلی برای بازیکنان تیم ملی در نطر گرفته ایم. می‌خواهیم به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم، روحیه لازم برای حضور در جام جهانی را افزایش دهیم و ارتباطات خانوادگی درون تیمی را بالاتر ببریم.
وی افزود: نتیجه همیشه جزئی از فرآیند یادگیری است. پایه و اساس زندگی بر موفقیت و پیروزی شکل گرفته است، اما این را بدانید که ما هیچ وقت نمی‌بازیم. یا می‌بریم یا یادمی‌گیریم.
کی روش در خصوص دیدار با الجزایر که با وجود نرسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ از بازیکنان نامداری سود می برد، گفت: چالش بزرگی است که می‌توانیم این بازی را انجام دهیم. در جام جهانی ۲۰۱۴ تنها تیمی که به معنای واقعی آلمان را به دردسر انداخت و باید آلمان را شکست می‌داد، همین تیم الجزایر بود.
کی‌روش افزود: همه چیز از قدرت و پتانسیل الجزایر حکایت دارد. آنها در حال حاضر می‌خواهند تیمشان را برای جام جهانی بعدی و جام ملت‌های آفریقا بازسازی کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا در اتریش به مصاف تیم ملی الجزایر می رود.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.