کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد

فرمانده انتظامی خلخال از پیدا شدن کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان در این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 1412331
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سیدهادی موسوی گفت: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید، پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خلخال افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی و با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری ، سواری پراید مورد نظر توسط پلیس این شهرستان شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی این خودرو متوقف شد.

به گفته او، با خانواده کودک ربوده شده تماس حاصل و پس از حضور والدین کودک در خلخال کودک ۱۸ ماه ربوده شده به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانسته و در این عرصه مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش می‌کند.

والدین کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در شناسایی به موقع مجرم و همچنین پیدا کردن کودک ربوده شده‌ و تحویل صحیح و سالم آن به پدرو مادرو فراهم شدن زمینه شادمانی یک خانواده تقدیر و تشکر کردند.

 


برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.