کنترل کامل شرایط خواب با محصول تازه نوکیا

شرکت نوکیا یک ابزار تازه موسوم به صفحه خواب را عرضه کرده که با استفاده از آن می توانید شرایط خواب خود و محیط اطراف را به طور کامل کنترل کنید.

کد خبر : 55808
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1396 - 10:29

خواب

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از سی نت، این صفحه خواب ۱۰۰ دلار قیمت دارد و مجهز به حسگرهایی برای تحلیل وضعیت خواب افراد است. محصول یادشده تا اوائل بهار سال ۲۰۱۸ در دسترس علاقمندان خواهد بود.

برای استفاده از این صفحه کوچک قابل اتصال به شبکه های وای – فای باید آن را در زیر تشک خود قرار دهید. سپس می توانید تمامی اطلاعات مربوط به شرایط خواب خود شامل مدت زمان خواب، میزان راحتی بدن در حین خواب، وضعیت خرناس کشیدن و غیره را بعد از بیداری دریافت کنید.

این دستگاه قابل اتصال به گوشی و تبلت همچنین با تحلیل داده های دریافتی می تواند توصیه هایی برای ارتقای کیفیت خواب شما ارائه کند.

یکی دیگر از امکانات این ابزار که آن را از نمونه های رقیب متمایز می کند، قابلیت کنترل لوازم برقی است. از طریق این صفحه خواب می توانید لامپ های منزل را خاموش و روشن کنید، دمای ترموستات را تنظیم کنید و اقدامات دیگری را انجام دهید.

این محصول با برنامه هلت میت نوکیا هم کاملا سازگار است و می توان آن را با دستیار صوتی هوشمند الکسای آمازون هم سازگار نمود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.