کمک آزمون هم رم را به فینال نبرد/ آتالانتا حریف لورکوزن شد

تیم‌های بایرلورکوزن آلمان و آتالانتا ایتالیا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ اروپا را به دست آوردند.

کد خبر : 1409407
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 21:27

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، دو بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها در ورزشگاه بی‌آره‌نا،‌ تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن آلمان و رم ایتالیا برابر یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا با توجه به پیروزی ۲ بر صفر لورکوزن در خاک حریف، این قهرمان جدید بوندس‌لیگا باشد که با برتری ۴ بر ۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به فینال راه پیدا می‌‌کند.

برای این بازی دانیله دروسی، سرمربی رمی‌ها تیمش را با آرایشی کاملاً هجومی و سه مهاجم به میدان فرستاد که سردار آزمون هم یکی از آنها بود و عملکردی تأثیرگذار هم داشت. در واقع او بود که در دقیقه ۴۲ در پی خطای جاناتان تاه، از حریف یک پنالتی گرفت تا هم‌تیمی آرژانتینی‌اش لئاندرو پاردس آن را به گل تبدیل و جالوروسی را به بازگشت به بازی امیدوار کند. در دقیقه ۶۶ رم گل دومش را هم زد و این بار نیز لئاندرو پاردس از روی نقطه پنالتی که حاصل خطای هند هولژک بود، موفق به گلزنی شد.

این گل همه چیز را به تساوی کشاند و شانس صعود گرگ‌ها را افزایش داد هرچند تمام زحمات آنها با اشتباه فردی جانلوکا مانچینی که در دقیقه ۸۲ دروازه خودی را گشود، به هدر رفت. این گل که بر اثر برخورد ناخواسته توپ با صورت بازیکن ایتالیایی بود، لورکوزن را به فینال می‌برد. نماینده آلمان اما به این هم قانع نبود و با زدن گلی دیگر توسط جوزپ استانیشیچ در دقیقه ۷+۹۰ از شکست خانگی گریخت تا چهل‌ونهمین بازی بدون باختش را هم به ثبت برساند و روند شکست‌ناپذیری‌اش ادامه داشته باشد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی اما دیگر نماینده ایتالیا آتالانتا شب درخشانی داشت و برتری‌اش را قاطعانه به مارسی تحمیل کرد تا میهمان فرانسوی خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد. آدمولا لوکمن در دقیقه ۳۰، متئو راجری در دقیقه ۵۲ و البلال توره در دقیقه ۵+۹۰ گل‌‌‌های آتالانتا را در این بازی به ثمر رساندند. با این نتیجه، شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی در مجموع با برتری ۴ بر یک به فینال راه یافتند.

به این ترتیب تیم‌های لورکوزن و آتالانتا در فینال رقابت‌ها که روز دوم خرداد در ورزشگاه آویوا شهر دوبلین ایرلند برگزار می‌شود به مصاف هم خواهند رفت.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.