کشف ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت که ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در زاهدان مرکز این استان واقع در جنوب شرق کشور کشف و ۶ قاچاقچی دستگیر شدند.

کد خبر : 56857
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 7:57

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: درپی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی مواد مخدر در مسیرهای ارتباطی شهرستان زاهدان را دارند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در تعاقب پایش های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از مسیرهای ورودی زاهدان شدند و دستور ایست صادر کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان با بی توجهی به دستور ایست پلیس اقدام به فرار و تیراندازی کردند که پس از تعقیب و گریز، ماموران موفق به متوقف کردن چهار خودرو از سوداگران و دستگیری ۶ قاچاقچی شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها ۲ تن و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و سه قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های پلیس، مبارزه با حمل، نگهداری، خرید، فروش و قاچاق مواد مخدر است و برخورد نیروی انتظامی در این رابطه قاطع و مستمر خواهد بود.
سیستان و بلوچستان با گستره ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور است که بیش از هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز زمینی و دریایی با کشورهای همسایه دارد.

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.