کشف ۳ تن و ۷۱۰ کیلو مرفین از یک کامیون‌ در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محموله بزرگ ۳ و ۷۱۰ کیلویی مواد مخدر از نوع مرفین توسط فرماندهی انتظامی استان کرمان کشف شد.

کد خبر : 963614
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 7:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار ناصر فرشید صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف هوشمندانه ۳ تن و ۷۱۰ کیلوگرم مرفین خبر داد و اظهار داشت: شش متهم دخیل در حمل این محموله بسیار سنگین نیز دستگیر شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مأموران ایستگاه بازرسی «سه راهی راین» هنگام پایش نامحسوس خودروهای عبوری و وسایل نقلیه متوقف در محدوده محور «کرمان-زاهدان» با هوشمندی و دقت نظر خود به یک دستگاه کامیون پارک شده در یکی از اماکن بین راهی مشکوک شده و پس از واکاوی‌های اولیه، این کامیون را جهت بررسی دقیق‌تر به پارکینگ منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، افزود: پس از انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی چندین ساعته آن سه تن و ۷۱۰ کیلو گرم مرفین جاساز شده در این کامیون کشف و در این ارتباط با پی‌جویی‌های بعدی و سرعت عمل ماموران یک خودروی پژو توقیف و شش متهم دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این محموله از شرق عازم نقاط مرکزی کشور بود که به فضل الهی و با هوشمندی و دقت عمل ماموران هنگام عبور از حوزه استان کرمان توقیف و متهمان مرتبط با آن پس از واکاوی‌های اطلاعاتی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر , استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر , استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر , استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر , استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر , استان کرمان , قاچاق , قاچاق مواد مخدر ,


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.