کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم حشیش در مرزهای جنوبی سیستان وبلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران گردان مرزی «نگور» شهرستان «سرباز» واقع در جنوب استان موفق به کشف ۶۶۹ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان شدند.

کد خبر : 57460
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 8:29

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ،به نقل از روابط عمومی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران گردان مرزی نگور با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله به تشدید پوشش منطقه پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که با توجه به پوشش دقیق منطقه توسط مرزداران، راهی برای انتقال محموله مواد مخدر خود به عمق کشور پیدا نکردند با مخفی کردن آن، از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: مرزداران در پاکسازی منطقه موفق شدند ۶۶۹ کیلوگرم حشیش و همچنین ۹ قبضه سلاح کلاش به همراه ۲ قبضه سلاح «دراگانف» و مقادیری قابل توجهی مهمات مربوطه را که به طرز ماهرانه ‌ای در بین کوه ‌ها مخفی شده بود کشف کنند.

سردار کمیلی با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی در مقابل سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان ایستادگی می کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.