کشف بیش از یک تن مواد مخدر در اصفهان

یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در محدوده شهرستان خوروبیابانک در شرق استان اصفهان به دست ماموران انتظامی افتاد.

کد خبر : 34609
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 11:45

پایگاه خبر ججین

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ،  فرمانده انتظامی استان اصفهان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر و در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از استان‌های شرقی به سمت مرکز کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.
سردار مهدی معصوم بیگی افزود: قاچاقچیان این میزان مواد مخدر را در یک دستگاه تانکر بارگیری کرده و قصد داشتند در تهران و استان های شمالی کشور توزیع کنند که توسط ماموران انتظامی در محدوده شهرستان کویری خور و بیابانک در ۴۰۰ کیلومتری شرق اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
وی شمار قاچاقچیان دستگیر شده در این ارتباط را سه نفر اعلام کرد وگفت : حدود ۴۷۰ کیلوگرم از این مواد کشف شده هروئین بود که به شکل ماهرانه ای در تانکر جاسازی شده بود.
وی افزود : دستگیر شدگان به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مراجع قضایی قرار دارند.
نواحی کویری شرق استان اصفهان به دلیل همجواری با استان های شرقی و نیز وجود راه های بیابانی ، محل تردد قاچاقچان مواد مخدر ، کالا و انسان است و هر سال مقدار زیادی مواد مخدر و کالای قاچاق در این مناطق کشف می شود.
سردار معصوم بیگی همچنین با نادرست دانستن شایعه بمب گذاری در نجف آباد و خیابان شریف واقفی اصفهان ، گفت: این ۲ واقعه از نظر اقدامات تروریستی و عملیات بمب گذاری کذب است و در صورتی که مردم با این گونه بسته های مشکوک مواجه شدند باید به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا بررسی های لازم انجام شود.
وی گفت: برای جلوگیری از تکرار اینگونه موضوعات و شوخی ها که نا امنی را در جامعه ایجاد می کند، بررسی ها و اقدامات لازم در حال انجام است.
چندی پیش خبری مبنی بر کشف یک بسته انفجاری زیر یک دستگاه خودروی سواری در نجف آباد منتشر شد که بر اساس خبرهای اولیه این بسته انفجاری به خارج از شهر انتقال یافته و منفجر شد.
فرمانده انتظامی فردای انتشار این خبرها ، موضوع انفجاری و یا تروریستی بودن بسته کشف شده را نادرست عنوان کرد.


telegram.me/jajinnews

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.