کشف بیش از یک تن تریاک در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۴۶۱ کیلوگرم تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در این استان کشف شد.

کد خبر : 37057
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 - 11:21

به گزارش پایگاه خبری “ججین”  ، سرهنگ احمد طاهریگفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جا به جایی و توزیع مواد مخدر در مسیرهای ارتباطی دلگان را دارند، شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه آغاز شد.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و پس از هماهنگی قضایی موفق به شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یکی از مسیرهای ورودی شهرستان دلگان شده و دستور ایست صادر کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان با بی توجهی به دستور ایست ماموران اقدام به فرار و تیراندازی به سمت آنان کردند که در حین تعقیب و گریز در نهایت سه خودروی سوداگران توسط ماموران متوقف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی از این خودروها یک تن و ۴۶۱ کیلوگرم تریاک و ۲ قبضه سلاح به همراه مهمات از قاچاقچیان کشف شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومترمربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور)، ۱۹ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
این استان افزون بر ۱۱۰۰ کیلومتر مرز زمینی با کشورهای افغانستان و پاکستان و ۳۱۰ کیلومتر مرز دریایی در دریای عمان دارد.

 


 

telegram.me/jajinnews

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.