کرواسی در خانه از سد ولز گذشت/ / برتری قاطعانه روسیه و شکست خانگی بوسنی و هرزگوین

تیم ملی روسیه یک پیروزی یک‌طرفه به دست آورد و بوسنی در خانه رقیبش شکست را پذیرفت.

کد خبر : 100269
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 20:28

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه  مرحله انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، تیم ملی روسیه یک پیروزی یک‌طرفه را به دست آورد و بوسنی و هرزگوین  شکست خورد.

در گروه نهم، روسیه مقابل میهمانش، سن‌مارینو به برتری قاطعانه ۹ – صفر دست یافت.کوولی (بازیکن حریف) در دقیقه ۲۵، زوبا در دقایق ۳۱ (از روی نقطه پنالتی)، ۷۳، ۷۶ و ۸۸، کودریشایوف در دقیقه ۳۶، میرانچوک در دقیقه ۴۱ و اسمولوف در دقایق ۷۷ و ۸۳ برای روسیه گل زدند.

در گروه دهم،بوسنی در خانه فنلاند ۲ – صفر مغلوب شد.پوکی در دقایق ۵۶ و ۶۸ برای فنلاند گلزنی کردند. در همین گروه هم ارمنستان با ۳ گل لیختن‌اشتاین را از سر راه برداشت.

در گروه پنجم، مجارستان ۳  – یک در خانه جمهوری آذربایجان را برد. در گروه هشتم، مولدوای یک – صفر  آندورا را برد. در گروه سوم، ایرلند شمالی ۲- یک استونی را شکست داد.

 

 کرواسی در خانه از سد ولز گذشت/ پیروزی خفیف ایسلند مقابل آلبانی

در ادامه دیدارهای دور سوم از مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰، امروز (شنبه) دو دیدار در گروه‌های E و H برگزار شد که در مهمترین آنها کرواسی در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمانش ولز را شکست داد.

در این بازی گل به خودی جیمز لارنس بازیکن ولز، کروات‌ها را در دقیقه ۱۷ پیش انداخت. ایوان پریشیچ در دقیقه ۴۸ اختلاف را برای میزبان به ۲ گل افزایش داد. دیوید بروکس یکی از گل‌های خورده را برای تیم تحت هدایت رایان گیگز جبران کرد اما این گل برای فرار ولزی‌ها از شکست کافی نبود.

با این نتیجه کرواسی دومین برد خود را در سومین بازی‌اش کسب کرد و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه E قرار گرفت. ولز هم با یک بازی کمتر و ۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در دیگر بازی ایسلند با تک گل یوهان برگ گودموندسون در دقیقه ۲۲ میهمانش آلبانی را شکست داد. این نتیجه سبب شد که ایسلند ۶ امتیازی و با تیم‌های بالای جدول، فرانسه و ترکیه هم‌امتیاز شود. آلبانی هم با ۳ امتیاز در رده چهارم جدول گروه H‌ است.

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.