کتاب «تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب» چاپ شد

کتاب «تدبر در قرآن از منظر رهبر معظم انقلاب» با موضوع نگاهی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تدبر در کلام وحی در چهار فصل چاپ و روانه بازار شد.

کد خبر : 64581
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1396 - 9:45

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” ،  کتاب «تدبر در قرآن از منظر رهبر معظم انقلاب» با موضوع چرایی و چیستی تدبر در قرآن از نگاه مقام معظم رهبری چاپ و روانه بازار شد.

این کتاب در چهار فصل «چیستی تدبر»، «چرایی تدبر»، «چگونگی تدبر» و «آثار و ثمرات تدبر» تدوین شده که در مقدمه آن با استفاده از آیات و روایات به اهمیت تدبر در قرآن کریم پرداخته شده است.

پایگاه خبر ججین

تمامی فصل‌های کتاب «تدبر در قرآن» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف توسط مهدی مقامی جمع‌آوری و تدوین شده است که در بخشی از این کتاب با عنوان «فهمیدن و استفاده کردن» می‌خوانیم: «قرآن را باز کنید، بنشینید، با حضور قلب ۱۰ آیه، ۲۰ آیه، ۵۰ آیه، ۱۰۰ آیه بخوانید. قرآن را برای تدبر کردن و فهمیدن و استفاده کردن بخوانید». (فرمایشات رهبری در دیدار با قاریان/ ۲۲ شهریور ۱۳۸۶)

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به تهیه کتاب «تدبر در قرآن» با موضوع چرایی و چیستی تدبر در قرآن از نگاه رهبر معظم انقلاب می‌توانند با مراجعه به اینجا یا تماس با شماره‌های ۰۹۳۳۲۵۱۴۶۱۲ و ۰۵۱۳۸۵۵۲۴۰۸ اقدام کنند.

 

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.