کاهش رشد سرقت در سطح کشور از ۲۰ درصد به یک درصد/ پلمب خانه‌های پلاک قرمز ادامه دارد

فرمانده فراجا از تداوم اجرای طرح پلمب خانه‌های پلاک قرمز خبر داد و گفت: از زمان راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در سال گذشته، میزان رشد سرقت در سطح کشور از ۲۰ درصد به یک درصد کاهش داشته است.

کد خبر : 1090420
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 8:03

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲) در حاشیه مراسم گرامیداشت «روز دانشجو» در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) (دانشگاه علوم انتظامی امین سابق) در جمع خبرنگاران گفت: مجلس برنامه‌ای را پیش‌بینی کرده است و دولت نیز احکام و جزئیات آن را مشخص می‌کند تا نیروها و مقرهای انتظامی به دوربین‌های البسه، اماکن و خودرو تجهیز شود.

وی افزود: به نظر می‌رسد در نیمه دوم ۱۴۰۳ اگر بودجه اختصاص داده شود، تعداد دوربین‌های البسه پلیس افزایش خواهد یافت و همچنین دوربین‌های بیشتری روی اماکن و خودروهای پلیس نصب خواهد شد.

فرمانده فراجا ادامه داد: از زمان راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در سال گذشته، میزان رشد سرقت در سطح کشور از ۲۰ درصد به یک درصد کاهش داشته است.

سردار رادان همچنین با تاکید بر جدیت پلیس در جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح شهر اظهار داشت: بنا داریم تا آخرین نفرات معتادان متجاهر را از خیابان‌ها جمع‌آوری کنیم و اجازه جمع شدن مجدد آنها در پاتوق‌های سابق را نیز ندهیم.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: خانه‌های پلاک قرمز که بدون صاحب هست یا مالک مشکوک دارند، محلی برای استقرار معتادان شده بود که توسط همکاران ما بسته شد و طرح پلمب خانه‌های پلاک قرمز همچنان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: براساس توافقی که با رئیس قوه قضاییه انجام شده است، طرح کنترل الکترونیک سارقان دارای سوابق متعدد طی چند روز یا چند هفته آینده اجرایی می‌شود. مهمترین هدف این طرح، کنترل مجرمان سابقه‌دار است و با تشدید اجرای آن، دغدغه مردم کمتر خواهد شد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.