کاهش دما در استان بوشهر/ خلیج فارس مواج و متلاطم است

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به کاهش دما در استان گفت: خلیج فارس همچنان طی امروز و فردا مواج و متلاطم خواهد بود.

کد خبر : 59875
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1396 - 8:04

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ،پیام مساعدی با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان بوشهر اظهار داشت: مطابق انتظار با وزش باد شمال غربی ضمن کاهش دما، خلیج فارس در برخی ساعات مواج و متلاطم گزارش شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا نیز با توجه به وزش باد بر روی دریا، خلیج فارس به ویژه در سواحل جنوبی در اغلب ساعات همچنان مواج و متلاطم باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این وضعیت به تناوب تا انتهای هفته ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در نقاط شمالی استان همراه با غبار محلی و در نقاط مرکزی و جنوبی استان وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت باد نیز شمال غربی تا شمال شرقی در مناطق شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: طی این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی و مرکزی استان ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۳۱ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰ و ۱۲ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۴ و ۲۶ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۲۱ و شش دقیقه خواهد بود.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.