کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح

تیم فوتبال بارسلونا با تساوی ۳ بر ۳ دقایق پایانی مقابل اینتر توانست امیدهای خود را برای صعود به مرحله خذفی زنده نگه دارد و پورتو در شب درخشش مهدی طارمی موفق شد بایرن‌لورکوزن را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کند.

کد خبر : 142636
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مهر 1401 - 1:20

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایرنا، در شب دوم از هفته چهارم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب ۸ دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌های مهم این رقابت‌ها بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت شیمون مارسینیاک میزبان اینتر بود و در نهایت این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

نتایج کامل دیدارهای امشب به شرخ زیر میباشد:

گروه A

گلاسکو رنجرز ۱ – لیورپول ۷

ناپولی ۴ – آژاکس ۲

تیم‌ فوتبال ناپولی از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا میزبان آژاکس بود و با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل نماینده هلند ۱۲ امتیازی شد و بعد از رئال مادرید و منچسترسیتی به عنوان سومین تیم صعود زود هنگامش به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرد.

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

لوزانو (۱۴)، راسپادوری (۱۶)،کواراتسخلیا (۶۲ از روی نقطه پنالتی) و اوسیمهن (۹۰) برای ناپولی در این بازی گلزنی کردند. دو گل آژاکس هم توسط کلاسن (۴۹) و برخواین (۸۳ از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه رنجرز میزبان لیورپول بود که در این مسابقه شاگردان کلوپ موفق شدند با نتیجه ۷ بر یک از سد حریف خود عبور کنند.

اسکات آرفیلد توانست تک گل گلاسکو را به ثمر برساند و در مقابل روبرتو فیرمینو (۲ گل)، داروین نونیز، محمد صلاح (۳) و هاروی الیوت برای لیورپول به ثمر رساندند. در این مسابقه صلاح از دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و توانست هت‌تریک کند. به این ترتیب لیورپول جمع امتیازهای خود را به عدد ۹ رساند و توانست در رده دوم جدول رده‌بندی گروه A قرار بگیرد و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کند.

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

در این دیدار محمد صلاح حضوری مفید در زمین داشت. او در دقیقه ۶۸ وارد زمین شد و تا دقیقه ۸۱ هت‌تریک کرد تا سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ UCL را به نام خود ثبت کند.

محمد صلاح درست در دقیقه ۶۸ به جای نونز که دو دقیقه پیش، گل سوم را زده بود وارد زمین شد. او تنها ۸ دقیقه بعد از ورودش به زمین روی پاس دیه‌گو ژوتا گل چهارم لیورپول را زد. ۴ دقیقه بعد از این گل، صلاح گل پنجم تیمش را هم زد و یک دقیقه بعد هت‌تریک خود را با زدن گل ششم لیورپول تکمیل کرد. جالب اینجاست که هر سه پاس گل بازی امشب را ژوتا به صلاح داد.

با این نتایج ناپولی ۱۲ امتیازی شد و در رتبه اول قرار گرفت و لیورپول با ۷ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت. در مقابل آژاکس با ۳ امتیاز و رنجرز با یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم ایستادند.

گروه B

بایرلورکوزن صفر – پورتو ۳

اتلتیکومادرید صفر – کلوب بروژ صفر

اتلتیکومادرید در خانه و ورزشگاه متروپولیتانو پذیرای کلوب بروژ ۹ امتیازی بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. با توجه به شکست اتلتیکو در بازی رفت، می‌توان به طعنه این‌طور عنوان کرد که شاگردان سیمئونه موفق شدند کلوب بروژ را متوقف کنند. کمتر کسی نسبت به صعود کلوب بروژ بلژیک به دور حذفی امیدوار بود اما این اتفاق در عین تعجب و در فاصله دو بازی مانده به پایان رقابت‌ها رخ داد تا تیم بلژیکی برای اولین بار در تاریخ، جشن صعود بگیرد.

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

نکته مهمی که در جدول رده بندی گروه B چمپیونزلیگ خودنمایی می کند، علاوه بر صدرنشینی بلامنازع کلوب بروژ، عدد ۰ مقابل تعداد گل های خورده این تیم طی ۴ بازی است. این تیم برای اینکه به اولین صعود تاریخ خود دست پیدا کند، ۷ گل در سه بازی دور رفت به ثمر رساند و با صفر – صفر امشب، روند کلین شیت های متوالی خود را نیز ادامه داد. این تیم در گروهی به چنین نتایجی دست یافته که تمام تیم های دیگرش، حداقل حضور در فینال UCL را تجربه کرده‌اند.

در دیگر دیدار این گروه یاران مهدی طارمی در ورزشگاه بای‌آرنا میهمان لورکوزن بودند که این مسابقه با درخشش و دبل مهاجم ایرانی پورتو با نتیجه ۳ بر صفر به سود نماینده پرتغال خاتمه پیدا کرد. وندرسون گالنو و مهدی طارمی (۲ گل)  گلزن‌های پورتو در این مسابقه بودند.

با این نتایج کلوب بروژ با ۱۰ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و پورتو با ۶ امتیاز در رتبه دوم ایستاد. در مقابل اتلتیکومادرید با ۴ و لورکوزن با ۳ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

گروه C

بارسلونا ۳ – اینتر ۳

ویکتوریا پلژن ۳ – بایرن مونیخ ۴

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

در مهم‌ترین دیدار امشب تیم بارسلونا سه امتیاز کمتر از اینتر رده دومی به دست آورده و غول‌های ایتالیایی با پیروزی یک بر صفر در هفته گذشته در سن سیرو به این جایگاه رسیدند. بارسلونا در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و این باشگاه بار دیگر با این احتمال در فصل جاری روبرو بود.

بازی به دقیقه ۴۱ رسیده بود که بارسلونا به گل رسید و زننده گل نیز عثمان دمبله بود. او پاس عرضی سرجی روبرتو را در دهانه دروازه تبدیل به گل کرد. این دهمین گل دمبله در لیگ قهرمانان بود.

اینتر پنج دقیقه پس از شروع نیمه دوم کار را به تساوی کشاند. روی پاس قطری عالی باستونی این نیکولو بارلا بود که با وجود مزاحمت جرارد پیکه، توپ را کنترل کرد و با ضربه پای چپ توانست گل مساوی اینتر را بزند. توپ به طاق دروازه نشست و کاری از دست مارک آندره تراشتگن ساخته نبود. این دومین گل بارلا در لیگ قهرمانان بود.

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

اینتر پس از گل تساوی عقب ننشست و پس از یکی دو موقعیتی که از دست داد توانست در دقیقه ۶۳ گل دوم را هم بزند. لائوتارو مارتینز در مقابله با اریک گارسیا موفق تر عمل کرد و با شوت از بیرون محوطه جریمه گل دوم را زد. توپ به هر دو تیر عمودی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

بارسلونا که برای جبران جلو کشیده بود در دقیقه ۷۳ توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید ولی کمک داور به درستی گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. ستاره لهستانی اما در دقیقه ۸۲ زهر خود را ریخت. ضربه سر لواندوفسکی با برخورد به پای مدافع اینتر دوباره جلوی پای خودش قرار گرفت و این بار با یک شوت دقیق توپ را به قعر دروازه اینتر فرستاد تا حساب کار ۲ بر۲ شود.

در حالی که بارسا یکپارچه حمله بود، اینتر روی یک ضدحمله به گل رسید تا ۳ بر ۲ جلو بیفتد. روبین گوسنس روی پاس لائوتارو و در مصاف تک به تک با تراشتگن با یک ضربه پای چپ دقیق توانست بازهم اینتر را پیش بیندازد.

کامبک بارسلونا به UCL با تساوی دقایق پایانی مقابل اینتر در شب رکوردشکنی صلاح / پورتو با درخشش طارمی به صعود امیدوار شد

داور ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد تا امیدهای بارسا دوباره زنده شود. این بازی دیوانه‌وار همچنان پرحادثه بود و لواندوفسکی با دبل خود در دقیقه ۹۱ بازی را مساوی کرد. ضربه سر تماشایی لوا از درون محوطه جریمه نوکمپ را منفجر کرد تا بارسا تیم حذف شده نباشد. در دقیقه ۹۴ تراشتگن یک موقعیت تک به تک عالی را گرفت تا بازی در نهایت ۳ بر۳ مساوی شود. بارسا حذف نشد اما کار صعودش به دور بعد با خطر جدی مواجه شد. اینتر با یک پیروزی دیگر صعودش قطعی می شود.

در دیگر دیدار این گروه ویکتوریا پلژن در این هفته میزبان بایرن مونیخ بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب میهمان خود شد. سادیو مانه، توماس مولر، لئون گورتزکا (۲ گل) گلزن‌های بایرن بودند تا نماینده آلمان به یک پیروزی پرگل در این هفته دست پیدا کرده و صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کند.

با این نتایج بایرن با ۱۲ امتیاز در رتبه اول و اینتر با ۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد. در مقابل بارسلونا با ۴ امتیاز و ویکتوریا پلژن با صفر امتیاز در رتبه سوم و چهارم قرار گرفتند.

گروه D

اسپورتینگ لیسبون صفر – مارسی ۲

تاتنهام ۳ – اینتراخت فرانکفورت ۲

با این نتایج تانهام با ۷ امتیاز در رتبه اول و مارسی به همراه اسپورتینگ لیسبون با ۶ امتیاز در رتبه های دوم و سوم و اینتراخت فرانکفورت با ۴ امتیاز در رتبه چهار قرار گرفتند.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.