کافر همه را به کیش خود پندارد!

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در واکنش به صحبت‌های رکابزن محروم گفت: کافر همه را به کیش خود پندارد.

کد خبر : 51905
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1396 - 8:04

پایگاه خبر ججین

 

به گزارش پایگاه خبری ججین ، امیر کلاهدوز در واکنش به صحبت‌های احد کاظمی رکابزن دوپینگی که ۸ سال محروم شده است، اظهار داشت: واقعا تعجب می‌کنم که یک نفر که برای بار دوم تستش مثبت و ۸ سال محروم شده است و بیایید به راحتی و بدون هیچ خجالتی در رسانه‌ها صحبت کند. مطمئنم مصاحبه اخیر کاظمی نمی‌تواند حرف‌های خودش باشد، چون سهم الان او از دوچرخه سواری حتی یک شورت ورزشی هم نیست.
وی ادامه داد: یقینا حیثیتی در خود نمی‌بیند که به راحتی می‌تواند به بقیه هم تهمت بزند، قطعا او باید در مراجع قضایی بابت تهمت‌هایی که به بنده و آروین گودرزی زده جوابگو باشد چون  صحبت‌های او بار حقوقی دارند و رسانه‌ها هم به این موضوع اشاره کردند.

وی ادامه داد: من و گودرزی در یک سال بیش از ۳۰ بار آزمایش دوپینگ می‌دهیم؛ آن هم نه در ایران بلکه در تورهای بین‌المللی، اما شما آقای کاظمی! که تست‌تان در لیگ کشوری با داروی استروئید مثبت شده است، همه چیز را بهتر میدانید!

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: اگر کاظمی دوپینگ نمی‌کرد و به دوپینگ کردنش افتخار نمی‌کرد الان شاهد مثبت شدن تست خیلی‌ها نبودیم؛ خیلی از جوانانی که چند نفر از آنها این روزها تست‌شان مثبت اعلام شده است، همین احد کاظمی و امثال او الگویی برای آنها بودند! کاظمی مربی‌ بوده و مربی‌ای که خودش به شاگردانش بگوید دوپینگ کنید تا تند بروید دیگر همه چیز مشخص است.

کلاهدوز در مورد اینکه کاظمی گفته است فدراسیون و سلگی از دوپینگ حمایت می‌کنند، گفت: اگر اینطور بود الان شما ۸ سال محروم نبودید و صحبت کردن در مورد حسین عسکری و فدراسیون یک بهانه‌ای بود تا سر موضوع را به ( دکتر هاشم کندی) مربی شایسته تیم ملی، آروین گودرزی و من بکشانید.
کاظمی حتی یک هرازم سواد علمی هاشم کندی را ندارد و می‌گوید آن موقع که ما نمی‌دانستیم ویتامین سی چه چیزی است، هاشم کندی دوپینگ راه انداخته بود. سوال من این است که چطور امکان دارد هاشم کندی نزدیک به ۱۰ سال از کاظمی کوچکتر است دوپینگ راه بیندازد و شما نام ویتامین ویتامین سی را نشنیده باشید. طبق تهمت دروغ شما فرض کنیم هاشم کندی با مدال قلابی‌اش دانشگاه رفته باشد، خودتان چطور؟ آقای کاظمی! شما که با آمپول‌هایتان دوپینگ کرده بودید و ۴ سال محروم بودید، چطور ۵ سال تمام مربی تیم پتروشیمی بودید؟

وی تاکید کرد: حالا که کاظمی ناگفته‌های دروغش را بیان کرد، من هم ناگفته هایی که حقیقت است را عنوان می‌کنم. باعث و بانی اصلی روی آوردن ورزشکاران این رشته به دوپینگ احد کاظمی است. من با این فرد ۵ سال در یک تیم بودم و آن زمان مربی تیم بودند و محرومیت ۴ ساله دوپینگ اولش را سپری می‌کرد و در صورت رضایت بخش نبودن نتایج ورزشکاران به صراحت به آنها می‌گفت هر کاری میخواهی انجام بده ولی تندتر برو و به همین دلیل تصمیم به جدایی از تیمی گرفتم که مربی و لیدر تیم، دوچرخه سواران را وادار به دوپینگ می‌کردند.

کلاهدوز در پایان تاکید کرد: توصیه‌ام به احد کاظمی این است که شما در دوران ورزشی تان برای خودتان و دیگران مفید واقع نشدید، حداقل بعد از دوره ورزشی‌تان از زندگی‌تان لذت ببرید و برای دوچرخه سواران حاشیه درست نکنید.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.