کارگر هتل انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش رساند

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: کارگر هتلی در این جزیره یک انگشتر به جامانده از یک مسافر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را به صاحبش بازگرداند.

کد خبر : 1330693
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 21:31

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهرداد تاوتلی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگاران اظهار داشت: کارگر باوجدان یکی از هتل‌های کیش با نام روح‌الله خالقی به هنگام انجام کارهای اتاق، متوجه جاماندن یک انگشتر در اتاق می‌شود.

وی افزود: این کارگر باوجدان این انگشتر را که ارزش آن بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام شده به مدیریت هتل تحویل می‌دهد تا به صاحبش بازگردانده شود.

‌تاوتلی خاطرنشان کرد: پس از اعلام کشف یک انگشتر در اتاق هتلی در کیش، با توجه به اینکه هیچ اعلام مفقودی به ثبت نرسیده بود، بررسی مشخصات اتاق و تلاش برای برقراری تماس با مسافر در دستور کار قرار گرفت.

دبیرکل جامعه هتلداران جزیره کیش تصریح کرد: سرانجام با صاحب این انگشتر تماس گرفته شود و وی با یک پرواز مجدد به کیش بازگشت و انگشتر خود را تحویل گرفت.

وی با تأکید بر حمایت ویژه از نیروهای متعهد و درستکار در هتل‌های کیش، گفت: جهت الگو سازی در این راستا، طی یک مراسمی از این کارگر به عنوان همکار متعهد و نمونه در حوزه هتلینگ جزیره کیش تقدیر شد.

 


برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.