کارگران داروگر بار دیگر به مرخصی اجباری رفتند

شماری از کارگران داروگر اعلام کردند که بار دیگر به مرخصی اجباری رفتند.

کد خبر : 14855
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1396 - 7:14

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از تسنیم، اواخر فروردین امسال خبری از شرکت داروگر به گوش رسید که تعداد زیادی از کارگران شاغل در این کارخانه خبر از مرخصی اجباری دادند و گفتند: از یک هفته مانده به شروع سال جدید به مرخصی نوروزی رفته‌اند و از آن زمان تا حدود ۲۵ فروردین ماه درب‌های این واحد صنعتی به روی آنها بسته مانده است.

همچنین تعدادی از کارگران کارخانه داروگر بدون اطلاع قبلی و به دلیل آنچه بی انضباطی خوانده می شد اخراج شدند.

افشار فتح‌اللهی معاون امور صنایع سازمان صنعت تهران در این باره گفته بود: مرخصی اجباری کارکنان داروگر به دلیل انجام تعمیرات و نگهداری تجهیزات این کارخانه انجام شده و در اردیبهشت ماه کارگران به محیط کار خود باز کمی گردند.

حال پس از گذشت نزدیک به ۲ماه از آن ماجرا بار دیگر خبر می رسد که کارگران داروگر از ابتدای هفته جاری به مرخصی اجباری رفتند.

شماری از کارگران این کارخانه که از بهمن سال گذشته برای بار سوم به مرخصی اجباری رفته اند می گویند: کارخانه داروگر یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات شوینده با ۲۵۰۰کارگر  در سطح کشور بود که سال ۸۸ بعد از واگذاری این کارخانه  به بخش خصوصی تعداد نیروی کار خود را به حدود ۵۰۰ کارگر کاهش داد و به این حال افتاده است.

این کارگران می گویند: “در حالی کارگران را مجدداً یک هفته مرخصی اجباری فرستاده اند که تا هفته گذشته به هیچ یک از نیروها مرخصی نمی دادند و تعداد زیادی از افرادی که مرخصی ندارند یک هفته مرخصی اجباری برایشان غیبت تلقی می شود. سری قبلی که بعد از فروردین ۹۶ به مرخصی اجباری رفتیم بهانه مدیریت اورهال کردن دستگاه ها بود. کارگران تولی پرس هم ۲هفته مرخصی اجباری از ابتدای هفته جاری رفته اند. از چند ماه مانده به پایان سال قراردادهای کاری ما هم یک ماهه شد.”

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.