چلسی با فتح دربی لندن به شروع خوبش ادامه داد/ تاتنهام برد/ تساوی خانگی سلتاویگو مقابل اسپانیول/ پیروزی دیرهنگام یوونتوس در شب بی‌نصیب ماندن رونالدو از گلزنی/ برتری دیرهنگام پاری‌سن‌ژرمن در خانه گنگان

چلسی در پایان یک بازی جذاب دربی لندن را فتح کرد.

کد خبر : 83160
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 - 19:45

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برتری ۳ بر ۲ تیم چلسی در دربی خانگی مقابل آرسنال به پایان رسید.

در این بازی ابتدا چلسی با گل‌های پدرو در دقیقه ۹ و موراتا در دقیقه۲۰ پیش افتاد اما آرسنال در همان نیمه اول توسط مخیتاریان در دقیقه ۳۷ و ایووبی در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم چلسی توسط آلونسو در دقیقه ۸۱ به گل برتری دست یافت و ضمن کسب دومین پیروزی فصل، موقتا صدرنشین شد.آرسنال هم برای اولین بار از فصل ۱۹۹۳-۱۹۹۲ در هر ۲ بازی ابتدایی فصل مغلوب شد.

تاتنهام برد و صدرنشین شد

در ادامه بازی‌های دومین هفته از لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) ۴ دیدار همزمان از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تاتنهام میهمان خود فولام تازه صعود کرده را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

لیگ برتر انگلیس| تاتنهام برد و صدرنشین شد

لوکاس مورا در دقیقه ۴۳، کایران تریپیر در دقیقه ۷۴ و هری کین در دقیقه ۷۷ برای تاتنهام گلزنی کردند و تنها گل فولام را هم الکساندر میتروویچ در دقیقه ۵۲ زد. تاتنهام با کسب دومین برد متوالی خود در فصل جدید لیگ برتر صدرنشین جدول شد.

نتایج سایر بازی‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:

اورتون ۲ – ساوتهمپتون یک
لسترسیتی ۲ – ولورهمپتون صفر
وستهام یک – بورنموث ۲

تساوی خانگی سلتاویگو مقابل اسپانیول

در ادامه هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) تیم سلتاویگو در خانه خودش مقابل اسپانیول به تساوی یک بریک رضایت داد.

در این بازی، هرموسو در دقیقه ۴۵ اسپانیول را پیش انداخت اما لوپس، بازیکن حریف در دقیقه ۵۱ گل تساوی سلتای میزبان را به ثمر رساند تا بازی یک بریک خاتمه یابد.

 

پیروزی دیرهنگام یوونتوس در شب بی‌نصیب ماندن رونالدو از گلزنی

فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ رقابت‌های سری A ایتالیا با برتری  ۳  بر ۲ یوونتوس در ورزشگاه خانگی کیه‌وو ورونا آغاز شد.

سری A| پیروزی دیرهنگام یوونتوس در شب بی‌نصیب ماندن رونالدو از گلزنی

در این بازی که اولین حضور کریس رونالدوی پرتغالی در ترکیب یووه بود، سیاه و سفیدها توسط خدیرا در سومین دقیقه به گل رسیدند اما استیپنسکی در دقیقه ۳۸ بازی را به تساوی کشاند و جاکرینی، بازیکن سابق یووه در دقیقه ۵۶ میزبان ورونایی را پیش انداخت. در نهایت بانی، مدافع کیه‌وو  در دقیقه ۷۵  به اشتباه گل تساوی یووه  را به ثمر رساند و برناردسکی در دقیقه  ۳+۹۰  گل سوم و برتری بانوی پیر  را رقم زد. گفتنی است رونالدو به طور ثابت بازی کرد و البته کار خاصی انجام نداد.

 

برتری دیرهنگام پاری‌سن‌ژرمن در خانه گنگان

در ادامه هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) تیم پاری‌سن‌ژرمن در خانه گنگان  با نتیجه ۳ بریک به برتری رسید و صدرنشین شد.

ابتدا روی در دقیقه ۲۰ میزبان را پیش انداخت اما در ادامه نیمار در دقیقه ۵۳ (از روی نقطه پنالتی) و امباپه در دقایق ۸۲ و ۹۰  برای پاری‌سن‌ژرمن گل زدند تا این تیم ضمن کسب برتری دیرهنگام با ۶ امتیاز از ۲ پیروزی موقتا صدرنشین شود.

لوشامپیونه| برتری دیرهنگام پاری‌سن‌ژرمن در خانه گنگان


 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.