چرا باید با مادر کیان پیرفلک بابت جنایت جدید در ایذه برخورد شود؟

ماه‌منیر مولایی مادر کیان پیرفلک، نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است.

کد خبر : 672516
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 خرداد 1402 - 22:06

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده که بی توجه به عاملین آن جنایت، فضای نامعقولی را تمهید کرده است.

او نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در عوض، او به بازیچه‌ای برای آشوب طلبان و ویرانی طلبان تبدیل شده و حتی به حمایت از تروریستها نیز کشانده شده است.

در ماجرای امروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام تروریستی پویا مولایی، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید.

شهید قنبری، دارای ۵ فرزند است که چهار نفر از آنها دخترند.

این شهید، قربانی فضاسازی تروریستی و ناجوانمردانه‌ای است که “ماه منیر مولایی” در ماه‌های گذشته راجع به ماجرای کیان، حتماً یکی از عوامل اصلی ایجاد آن بوده و از قضا خودِ اقدام تروریستی نیز توسط پسر عموی او انجام شده است.

آیا شهید قنبری شهروند درجه دو محسوب می‌شود یا فرزندان این شهید اهمیت انسانی ندارند؟ چطور میتوان با یک فضاسازی نابخردانه و همچنین تمهید برای ترور، خانواده‌ای را عزادار و جامعه‌ای را داغدار و ذهنشان را مشوش کرد، اما همچنان با حاشیه امن مواجه بود؟

آیا نباید آنها که به این جنایت امروز‌ به انحاء مختلف کمک کردند، بابت این مسئله، بهای مسولیت خود را بپردازند؟!

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.