چاه منزل مسکونی در قزوین صاحب خانه را به کام مرگ کشاند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: مردی ۵۷ ساله براثر افکن چاه فاضلاب منزل مسکونی خود در قزوین جانش را از دست داد.

کد خبر : 66795
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 9:44

 

 

به گزارش پایگاه خبری  “ججین”  ، غدیر موسی خانی گفت : در این حادثه که ساعت ۱۸ روز گذشته در منزلی در محله تهران قدیم اتفاق افتاد صاحب خانه به داخل چاهی با عمق ۳۰ متر سقوط کرد.
وی اضافه کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، نیروهای عملیاتی از سه ایستگاه به محل اعزام شدند که متاسفانه پس از ۱۲ ساعت عملیات حفاری، با جسد وی رو به رو شدند.

 

 

 

پایگاه خبر ججین

 

 

موسی خانی ادامه داد: با توجه به اینکه خاک و بقایای خاک روی چاه را فراگرفته و موجب مسدود شدن دهانه چاه شده بود حفاری برای پیدا کردن این فرد با ظرافت و حساسیت زیادی انجام شد اما متاسفانه در نهایت ماموران با پیکر بی جان فرد سقوط کرده روبرو شدند.
وی با اشاره به افزایش آمار سقوط در چاه در واحدهای مسکونی بافت فرسوده قزوین،گفت: این گونه چاه ها هم قدیمی و هم عمق زیادی دارند که باید برای جلوگیری از افکن آنها به صورت مداوم مورد بازدید و مرمت و لایروبی قرار گیرند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: شکستگی لوله های آب نیز در این گونه مناطق موجب خسات های زیادی می شود که حتما باید مورد اصلاح و ترمیم قرار گیرند.

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.