پیگیری ماجرای جشن هالووین در مهدهای کودک

مدیرکل بهزیستی استان تهران از بررسی موضوع برگزاری جشن هالووین در چند مهد کودک خبر داد و گفت: در صورت تائید در کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی حتما با مهدهای متخلف برخورد می شود.

کد خبر : 88785
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 12:07

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین، داریوش بیات نژاد در مورد برگزاری جشن هالووین در چند مهد کودک استان تهران گفت: برگزاری مراسم و جشن هایی که اسامی ملی و دینی ندارند و حتی مروج مبانی غیر فرهنگی و غیر دینی هستند در مهدهای کودک ممنوع است.

وی گفت: ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن های غیر دینی و فرهنگی مانند جشن هالووین و مشابه آن به تمامی مهدهای کودک اطلاع رسانی شده و موارد تخلف برای بررسی به کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران ارجاع خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تاکید کرد: برگزاری چنین مراسم هایی بررسی خواهد شد و در صورت تائید در کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی حتما با مهدهای  متخلف برخورد می شود.

بیات نژاد با اشاره به اینکه والدین موارد تخلف را گزارش دهند، گفت: خانواده ها می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ هرگونه شکایات خود از تمامی مهدهای کودک را اعلام کنند و به آنها اطمینان می دهیم که در اسرع وقت پیگیری و رسیدگی  می شود.

 

 

 


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.