پیش ثبت نام سفربه عتبات در نوروز از ۱۲ بهمن

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در اولین روز دهه مبارک فجر در سراسر کشور خبر داد.

کد خبر : 59247
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 9:44

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین،  مرتضی آقایی گفت : ثبت نام کاروان های اعزامی نیز از ۲۳ اسفندماه امسال تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۷ ادامه خواهد یافت لذا در این دوره متقاضیان تشرف باید قبل از نام نویسی در کاروان ها در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه پیش ثبت نام عتبات از ساعت ۹ صبح اولین روز از دهه مبارک فجر آغاز و تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نتایج قرعه کشی روز سه شنبه ۲۵ بهمن ماه جاری بر روی سامانه حج و زیارت اعلام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: افرادی که به صورت گروهی ۳۵ نفره ثبت نام می کنند در صورت انصراف برخی افراد و کاهش تعداد آن گروه تا ۲۵ نفر، گروه اولیه حذف شده و در قرعه کشی بعدی نیز شرکت داده نخواهند شد.

 

آقایی با بیان اینکه گذرنامه متقاضیان باید دارای حداقل چهار ماه اعتبار باشد، اظهار داشت: سازمان حج و زیارت جهت ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی اقدام به ثبت نام می کنند.

 

** اعزام شش هزار زائر عتبات در هر روز

 

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور عتبات عالیات گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر روز شش هزار زائر حسینی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

 

وی بیان داشت: همچنین برای رفاه هر چه بیشتر حال زائران حسینی در سفر به عتبات به دنبال مشارکت در ساخت اقامتگاههای زیارتی در عراق هستیم تا بتوانیم سطح کیفیت خدمات و امکانات هتل های در عتبات را افزایش دهیم.

 

وی افزود: تجهیز و نوسازی هتل‌های عراق تا حدی انجام شده و امیدواریم تا شروع اعزام کاروان‌های نوروزی به عراق، این اقدام به طوری کامل در همه هتل‌ها انجام شود.

 

 

 



 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.