پیش بازی صنعت نفت آبادان – استقلال: شروع داغ

استقلال اولین بازی خود را خارج از خانه برگزار می‌کند.
جمعه ۶ مرداد ۹۶، هفته اول لیگ برتر
صنعت نفت آبادان – استقلال تهران
ساعت ۲۱ ورزشگاه تختی آبادان

کد خبر : 22984
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1396 - 7:35

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، استقلال فصل قبل  نایب قهرمان لیگ شد که با توجه به رشد این تیم در نیم فصل دوم نتیجه قابل قبولی محسوب می شد با این حال شکست شش-یک مقابل العین موجب شد فصل با تلخی برای علیرضا منصوریان به پایان برسد. همان باخت موجب شد تا منصوریان برای لیگ هفدهم دست به تقویت تیمش بزند. حسن بیت سعید،سجاد شهباززاده، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، مجتبی جباری، سرور جپاروف و چند بازیکن جوان جذب استقلال شدند. این در حالی است که جوانان استقلال هم در فصل گذشته امیدوارکننده نشان دادند.

آبی‌های تهران در اولین گام فردا میهمان صنعت نفت آبادان اند. استقلالی ها برای دیدن خریدهای جدیدشان به ویژه جباری، منتظری و شهباززاده باید یک هفته دیگر هم صبر کنند. باید دید محرومیت سه بازیکن جوان استقلال، مجید حسینی، امید نورافکن و مهدی قائدی که تیم امید را همراهی کردند بخشیده خواهد شد یا خیر؟

به هر حال آنچه مشخص است فردا به چند بازیکن جدید استقلال مثل منتظری، بیت سعید، شجاعیان و شهباززاده بازی خواهد رسید. هواداران استقلال برای دیدن تیمشان در ورزشگاه آزادی باید یک هفته دیگر هم صبر کنند.

پایگاه خبر ججین

استقلال فردا با دو حریف روبرو است؛ تیم خوب آماده شده نفت و گرمای خوزستان.صنعت نفت آبادان با مربی جدیدش فرازکمالوند به خوبی برای لیگ برتر آماده شده  است. این تیم چندین بازیکن جدید از جمله سه برزیلی جذب کرد، اردو و تدارکات بسیار خوبی داشته و چشم به بالای جدول دارد.

مرتضی اسدی، جاسم کرار، فرید بهزادی کریمی، داود نوشی صوفیانی، آگوستو سزار، امید جهانبخش، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا مهم‌ترین خریدهای نفت آبادان محسوب می شوند.

استقلال فصل گذشته در آبادان برنده شد.

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان:

پایگاه خبر ججین

ترکیب احتمالی استقلال:

پایگاه خبر ججین

جایگاه در فصل قبل: نفت آبادان: دوازدهم، استقلال: دوم.

تیم داوری: موعود بنیادی‌فر، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر، وحید صالحی، ناظر: خداداد افشاریان

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.