پیشگویی‎های پیرزن بلغاری برای سال ۲۰۱۸ / زنی که حملات ۱۱ سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیشگویی کرده بود

یک زن نابینای بلغاری که حملات ۱۱ سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیشگویی کرده بود، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۸ نیز دو پیشگویی مهم انجام داده است.

کد خبر : 52927
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1396 - 7:52

 

به گزارش پایگاه خبری ججین  ، یک زن نابینای بلغاری که گفته می‌شود حملات ۱۱ سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم دو پیشگویی مهم نیز برای سال ۲۰۱۸ انجام داده است!
ظاهرا این زن بلغاری که «بابا وانگا» نام دارد و در سال ۱۹۹۶ در ۸۵ سالگی درگذشت، توانایی‌های فوق ‌طبیعی شگفت‌انگیزی داشته است که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر رویدادهای جهانی بزرگ را پیش‌بینی کند.
برخی مدعی‌اند که بابا وانگا پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن ۵۱ میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین خواهد بود، پیش‌بینی کرده است.
این پیرزن نابینا که به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال ۲۰۱۸ نیز دو پیشگویی مهم داشته است.
طبق برخی گزارش‌ها، او پیش از مرگش پیش‌بینی کرده بود که در سال ۲۰۱۸، چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد.
بابا وانگا همچنین پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۸ نوع جدیدی از انرژی در سیاره زهره (ونوس) کشف خواهد شد.
افرادی که به پیشگویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیشگویی‌ها را بیش از ۲۰ سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت وجود دارد.
در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها ۴/۱ بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان به تازگی از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیشگویی بابا وانگا است.
اما در مورد پیشگویی دوم او باید گفت که در حال حاضر طرحی برای انجام کاوش‌های فضایی در سیاره زهره وجود ندارد و این بدان معناست که پیش‌بینی کشف نوع جدیدی از انرژی در این سیاره در سال آینده میلادی چندان واقع‌بینانه نیست.افرادی که به پیشگویی‌های بابا وانگا اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را پیشگویی کرده بود که دو پرنده آهنین به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.
او همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.
بابا وانگا حتی ظهور یک «ارتش افراط‌گرا» و حمله آن به اروپا را پیشگویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او در نظر گرفت.از همه جالب‌تر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد. این پیشگویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.
بابا وانگا علاوه‌بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال ۲۰۲۸ خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد.

 

 

 

 


 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.