پیشرفت کشتی فرنگی نسبت به آزاد ادامه دارد

کشتی فرنگی مدتی است گوی سبقت را از کشتی آزاد ربوده و در بخش‌های مختلف داخلی و بین المللی، پیشرفت چشمگیری را نسبت به گذشته نشان داده است.

کد خبر : 60870
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1396 - 7:59

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر ، پس از انتشار تازه ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی، فرنگی کاران ایران توانستند با توجه به نتایج مطلوبی که در رقابتهای جام تختی بدست آوردند در جایگاه خوبی قرار گیرند. آزادکاران اما با توجه به غیبت در رقابتهای جام یاریگین روسیه نتوانستند در رنکینگ اتحادیه جهانی به رتبه های قابل قبولی دست یابند و در واقع جای خالی آنها در بین نفرات برتر کاملا مشهود بود.

بدین ترتیب کشتی فرنگی ایران توانست با فاصله ای زیاد از کشتی آزاد، نشان دهد که همچنان در مسیر موفقیت و پیشرفت است و متولیان این حوزه به خوبی از پس مسئولیت های خود بر آمده اند. البته این پیشرفت و تفاوت بین کشتی فرنگی و آزاد در رده های پایه این دو رشته نیز احساس می شود و حتی در برگزاری اردوهای بسترسازی در استان‌های مختلف نیز شاهد پویایی و فعالیت بیشتر در کشتی فرنگی هستیم.

در این خصوص باید از متولیان و مدیریت فنی رده های پایه کشتی آزاد انتقاد کرد که چرا مدتهاست به جای توجه به اصل مسئولیت های خود وارد بحث های حاشیه‌ای شده اند و گویا بیشتر انرژی خود را صرف اتفاقاتی که با دایره اختیارات آنان منافات دارد، می‌کنند.

مطمئنا فدراسیون کشتی باید با توجه به اهمیت سازندگی در سطوح پایه توجه بیشتری به این رده حساس و آینده ساز داشته باشد و در صورت نیاز تغییر و تحولات لازم را در بخش مدیریتی رده های پایه اعمال کند. درست مثل تغییراتی که در کشتی فرنگی اعمال شد و شاهد پیشرفت بسیار چشمگیر این رشته در یکی دوسال اخیر بودیم.

 


 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.