پیروزی خیره‌کننده بایرن مونیخ در خانه فینالیست فصل گذشته/ برتری پاری‌سن‌ژرمن و من‌سیتی در شب پیروزی آسان یووه و اتلتیکو

در شب آتش‌بازی بایرن مونیخ، بزرگان فوتبال اروپا با پیروزی، میدان بازی با رقبای‌شان را ترک کردن

کد خبر : 106003
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مهر 1398 - 3:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه شب اول از هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن، اتلتیکومادرید، یوونتوس و منچسترسیتی رقبای‌شان را شکست دادند.

در مهمترین بازی از گروه دوم، بایرن مونیخ با ارائه یک بازی برتر با نتیجه قاطعانه ۷ بر ۲ در خانه تاتنهام، فینالیست فصل گذشته رقابت‌ها به برتری رسید. ابتدا سون در دقیقه ۱۲ تاتنهام را پیش انداخت، اما بایرن با گل‌های کیمیش در دقیقه ۱۵، لواندوفسکی در دقیقه ۴۵ و گنابری در دقایق ۵۳ و ۵۵ طوفان به پا کرد و پس از پنالتی گل شده کین در دقیقه ۶۱، گنابری در دقیقه ۸۳، لواندوفسکی در دقیقه ۸۷  و مجدداً گنابری در دقیقه ۸۸ گلباران بایرن را تکمیل کرده و برتری باورنکردنی ۷ بر ۲ این تیم را رقم زدند. در دیگر بازی این گروه، ستاره سرخ بلگراد ۳ بر یک المپیاکوس یونان را برد. در گروه دوم بایرن شش امتیازی بالاتر از المپیاکوس چهار امتیازی در صدر است.

سه‌شنبه شب همچنین در گروه اول رقابت‌ها، پاری‌سن‌ژرمن با اولین گل ایکاردی در لباس تیمش جدیدش در دقیقه ۵۲ در خانه گالاتاسرای به برتری یک بر صفر رسید و با شش امتیاز بالاتر از بروژ دو و رئال مادرید و گالاتاسرای یک امتیازی در صدر ایستاد.

براساس این گزارش، در گروه سوم رقابت‌ها هم منچسترسیتی در خانه با گل‌های استرلینگ در دقیقه ۶۶ و فودن در دقیقه ۵+۹۰، ۲ بر صفر از سد دیناموزاگرب گذشت. در جدول گروه سوم منچسترسیتی شش امتیازی در رده اول قرار دارد.

این نتایج در حالی رقم خورد که در گروه چهارم مسابقات، یوونتوس به راحتی با سه گل مقابل میهمانش، بایر لورکوزن به برتری رسید. ایگواین در دقیقه ۱۷، برناردسکی در دقیقه ۶۲ و رونالدو در دقیقه ۸۹ برای یووه گلزنی کردند. اتلتیکومادرید نیز در خانه لوکوموتیو مسکو ۲ بر صفر پیروز شد. فیلیکس در دقیقه ۴۸ و توماس در دقیقه ۵۸ برای میهمان گل زدند. در جدول گروه چهارم یوونتوس و اتلتیکوی چهار امتیازی اول و دوم هستند.

 

رئال مادرید از شکست خانگی فرار کرد/ آتالانتا در ایتالیا شکست خورد

شب نخست هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تساوی خانگی تیم‌ فوتبال رئال مادرید و شکست آتالانتا آغاز شد.

لیگ قهرمانان اروپا|رئال مادرید از شکست خانگی فرار کرد/ آتالانتا در ایتالیا شکست خورد

رئال مادرید در شب نه‌چندان خوبش شکست ۲ بر صفر مقابل بروژ را به تساوی ۲ – ۲ تبدیل کرد. در این بازی گروه اول، ابتدا دنیس در دقیقه ۱۰ با اشتباه باورنکردنی کورتوا، سنگربان رئال مادرید تیمش را پیش انداخت و در ادامه خودش در دقیقه ۳۹ اختلاف را دوبرابر کرد. زیدان به خاطر نمایش ضعیف در نیمه دوم آرئولا را به جای کورتوا در دروازه تیمش قرار داد و در ادامه راموس در دقیقه ۵۶ اختلاف را به حداقل رساند. اخراج ورمر از بروژ در دقیقه ۸۴، خیلی زود برای قهرمان سابق اروپا ثمربخش شد و کاسیمیرو در دقیقه ۸۶ گل تساوی میزبان را به ثمر رساند. در ادامه تلاش رئال برای گل پیروزی ثمری نداشت و این تیم صاحب اولین امتیاز خودش در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا شد.

در گروه سوم، آتالانتا به عنوان میزبان مقابل شاختار ۲ – یک شکست خورد. پس از اینکه ایلیچ در دقیقه ۱۶ یک ضربه پنالتی آتالانتا را هدر داد، زاپاتا در دقیقه ۲۸ این تیم را پیش انداخت اما موریس در دقیقه ۴۱ بازی را به تساوی کشاند و سلومون در دقیقه ۵+۹۰ برتری تیم اوکراینی را رقم زد. آتالانتا در جدول بدون امتیاز ماند اما شاختار ۶ امتیازی شد.

 

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.