پیروزی خانگی آرسنال/ پیروزی بارسلونا در شرایط امنیتی/ میلان ۱۰ نفره در خانه شکست خورد/ بایرن مونیخ ۲-۲ هرتابرلین

از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال آرسنال در خانه خود برابر برایتون به پیروزی رسید.

کد خبر : 35750
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1396 - 20:09

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین”،  تیم فوتبال آرسنال موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر برایتون به پیروزی برسد. برای آرسنال ناچو مونرئال ۱۷ و آیوبی ۵۶ موفق به گلزنی شدند.

آرسنال با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به کورس قهرمانی در لیگ برتر بازگشت.برایتون نیز وضعیت بدتری در نیمه دوم جدول پیدا کرد.

ونگر در پایان این بازی از مردانش تشکر کرد و آنها را کهکشانی‌های لیگ برتر نامید.

نتایج سایر بازی ها:

اورتون ۰ – ۱ برنلی

نیوکاسل ۱-۱ لیورپول

 

هفته هفتم لالیگا:

پیروزی قاطع بارسلونا در روز همه‌پرسی استقلال کاتالونیا/ بارتومئو: بدون تماشاگر بازی کردیم تا اعتراض کنیم

تیم‌های فوتبال بارسلونا و لاس‌پالماس پس از کش‌وقوس فراوان سرانجام بر اساس برنامه از پیش‌ تعیین‌شده از ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری ۳ بر صفر آبی‌واناری‌ پوشان کاتالونیا به پایان رسید. برای بارسا در این دیدار سرخیو بوسکتس (۴۹) و لیونل مسی (۷۰ و ۷۷) گلزنی کردند. شاگردان ارنستو والورده با این برد ۲۱ امتیازی شدند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

باشگاه بارسلونا دقایقی پیش از این بازی رسماً اعلام کرد پس از رد درخواست آنها از سوی سازمان لیگ اسپانیا مبنی بر به تعویق افتادن بازی امروز با زردپوشان جزایر قناری، این دیدار پشت‌های درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. همزمانی این بازی با برگزاری همه‌پرسی استقلال کاتالونیا از اسپانیا و درگیری‌های به وجود آمده بین پلیس اسپانیا و موافقان این همه‌‌پرسی سبب شده بود تا برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

بازیکنان بارسلونا در واکنش به لاس‌پالماسی‌ها که در روز همه‌پرسی استقلال کاتالونیا از اسپانیا پیراهنی به تن کردند که روی آن پرچم اسپانیا نقش بسته بود، با پیراهن‌ تمرینی به رنگ پرچم ایالت کاتالونیا وارد زمین شدند و خود را گرم کردند. در جریان این بازی نیز اسکوربرد ورزشگاه نوکمپ تصویری از صندوق رأی و واژه «دموکراسی» را به تصویر کشید.

خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص چرایی تغییر تصمیم این باشگاه به برگزاری بازی مقابل لاس‌پالماس گفت: با مدیران ارشد باشگاه، مربیان و بازیکنان صحبت کردیم و  در نهایت به این نتیجه رسیدیم تا بازی کنیم، اما تصمیم به بازی پشت‌های درهای بسته گرفتیم تا اعتراض خود را اینگونه نشان دهیم. مهم بود که بازی کنیم و امتیاز از دست ندهیم.

وی افزود: در واقع برگزاری بازی بدون تماشاگر به دلایل امنیتی نبود و اتفاقاً از نظر امنیتی شرایط خوب بود. ما این کار را به خاطر شرایط استثنایی انجام دادیم تا شاید جهانیان ببینند که اینجا چه اتفاقی افتاده است.

نتایج سایر بازی ها:

رئال سوسیداد ۴ – ۴ رئال بتیس

والنسیا ۳ – ۲ بیلبائو

ویارئال ۳ – ۰ ایبار

 

هفته هفتم سری A ایتالیا

میلان ۱۰ نفره در خانه شکست خورد

هفته هفتم سری A ایتالیا با شکست ۲ بر صفر تیم میلان در خانه‌اش مقابل رم ادامه یافت.

ژکو در دقیقه ۷۲ و فلورنزی در دقیقه ۷۷ برای رم گل زدند و چارهان‌اوغلو، بازیکن میلان در دقیقه ۸۰ از بازی اخراج شد.

رم با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت اما میلان ۱۲ امتیازی در مکان هفتم ایستاد.

نتایج سایر بازی ها:

هفته هفتم بوندس‌لیگا

بایرن مونیخ با سانیول در برلین متوقف شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ عصر امروز (یکشنبه) در اولین بازی‌اش پس از اخراج کارلو آنچلوتی و با مربیگری موقت ویلی سانیول در ورزشگاه المپیک شهر برلین به مصاف هرتابرلین رفت که به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ بر  ۲ دست نیافت و با کسب یک امتیاز به مونیخ باز می‌گردد.

بایرن با گل‌های متس هوملس در دقیقه ۱۰ و روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۴۹ ابتدا ۲ بر صفر از میربانش پیش افتاد اما نتوانست برتری خود را حفظ کند و در ادامه دروازه‌اش توسط دودا در دقیقه ۵۱ و سالومون کالو در دقیقه ۵۶ باز شد.

بایرن مونیخ با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به هوفنهایم در مکان دوم جدول جای دارد. هرتابرلین هم با ۹ امتیاز در رده دهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌هاست.

سایر نتایج:

فرایبورک ۳ – ۲ هافن هایم

کلن ۱ – ۲ لایپزیش

 

telegram.me/jajinnews

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.