پروازهای ارمنستان و آذربایجان متوقف شد

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از توقف انجام پروازهای کشورهای ارمنستان و آذربایجان خبر داد.

کد خبر : 904531
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1402 - 6:43

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل ازایلنا، محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تصمیم‌گیری درباره انجام پروازهای ارمنستان و آذربایجان اظهار داشت: طبق نوتم سازمان هواپیمایی کشوری، فعلا پروازهای ارمنستان و آذربایجان برای بازه زمانی کوتاه متوقف شده است.

وی ادامه داد: اعلام کرده‌ایم که پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی به مقصد این دو کشور فعلا انجام نمی‌شود و اگر شرایط به حالت عادی برگشت، پروازها انجام خواهند شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین با تکذیب پایان ممنوعیت فروش بلیت چارتری تا پایان تابستان، تاکید کرد: قرار بر این بود که ممنوعیت فروش بلیت چارتری در یک بازه زمانی به اجرا برسد و درباره ادامه یا پایان این ممنوعیت تصمیم‌گیری کنیم که فعلا همچنان این ممنوعیت پابرجا است.

محمدی بخش گفت: قرار بر این بود که در مهرماه موضوع ممنوعیت فروش بلیت چارتری مورد بررسی قرار بگیرد و پس از این بررسی‌ها نتیجه آن مبنی بر ادامه این ممنوعیت یا لغو آن  را اعلام می‌کنیم که هنوز این بررسی‌ها انجام نشده و کماکان توقف فروش بلیت چارتری به قوت خود باقی است.

وی افزود: این ابلاغ کلی بود و مشمول فقط بازه زمانی تابستان نمی‌شد اما قرار شد برای از مسیرها که شرایط خاصی دارند مجددا بررسی‌ها صورت بگیرد وپس از اقدامات کارشناسی‌ و اظهارات دست اندرکاران صنعت، در صورت اتخاذ تصمیم جدید، آن را ابلاغ کنیم و فعلا تصمیم سازمان هواپیمایی با ابلاغ رسمی حذف پروازهای چارتری است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تحلیل‌ها و نتایج ممنوعیت پروازهای چارتری به طور کامل با جزییات به زودی ارایه و منتشر می‌شود.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.