پرسپولیس صعود کرد،استقلال اهواز دست خالی به خانه بازگشت.

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لخویا را حذف کرد و الهلال عربستان استقلال اهواز را

کد خبر : 14251
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 - 21:23

به گزارش پایگاه خبری “ججین”، پرسپولیس در حالی که کمترین شانس را بین نمایندگان ایرانی در مرحله گروهی در اختیار داشت، با صعود به یک هشتم نهایی در نهایت برابر لخویای صدرنشین گروه دوم قرار گرفت که با قاطعیت به این مرحله رسیده بود.

پرسپولیس میهمان در غیاب کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی مصدوم خود، در یک بازی منطقی و دور از احساسات توانست با یک گل میزبان خود لخویای قطر را در شکست داده و راهی مرجله یک چهارم نهایی شود .چیکو فلورس بازیکن لخویا  در دقیقه ۲۳  روی پاس گل مهدی طارمی ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و باعث صعود پرسپولیس شد .

*در دقیقه ۹۳ بازی مهدی طارمی روی حرکت انفرادی و زیبای صادق محرمی فرصت باز کردن دروازه را داشت که این توپ را با بی دقتی به بیرون زد.

*در دقیقه ۹۶ فرصت گل زنی دیگری فراهم شد که فرشاد احمد زاده نتوانست از این فرصت طلایی استفاده نماید.


در دیگر بازی این مرحله استقلال خوزستان که برای صعود نیاز به پیروزی با اختلاف دو گل داشت در زمین الهلال عربستان با نتیجه مشابه دیدار رفت  ۲ بر ۱  شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند.

گلهای این بازی را ابتدا آلویس نانگ در دقیقه ۱۲ برای استقلال اهواز به ثمر رساند. این گل فقط ۴ دقیقه دوام داشت و در دقیقه ۱۶ خریبین بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم با تساوی ۱-۱ در نیمه اول به رختکن بروند. در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی داشتند اما این الهلال بود که مزد حمله های خود را در دقیقه ۸۲ با شوت سنگین سالم الدوساری گرفت و با نتیجه ۴-۱ (رفت و برگشت) به مرحله بعد صعود کرد.

بدین ترتیب  پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی به عنوان تنها نماینده ایران در جمع ۸ تیم برتر آسیا حاضر خواهد شد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.