پدر و مادر راز قتل دخترشان را می‌دانستند

زوج کالیفرنیایی که سعی داشتند با داستانسرایی، راز قتل دختر سه ساله‌شان را مخفی نگه دارند سرانجام با پیگیری‌های سازمان حمایت از کودکان به جرم قتل بی‌رحمانه فرزندشان دستگیر و راهی زندان شدند.

کد خبر : 63630
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 بهمن 1396 - 12:10

 

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” و به‌گزارش یاهو، «عمرمیسادیل لوپز»۳۳ ساله وهمسرش «مایرا الخاندرو» ۲۶ ساله، به جرم کشتن فرزندشان در سال ۲۰۱۵ میلادی، بازداشت شده‌اند.سخنگوی پلیس ایالت «کالیفرنیا»ی امریکا گفت: «این زوج اعلام کرده بودند دختر ۳ ساله‌شان با اقوام خود در مکزیک زندگی می‌کند.

 

اما مسئولان سازمان حمایت ازکودکان که به اظهارات این زن ومرد مشکوک شده بودند پس ازتحقیقات گسترده پی بردند، کودک ازچند سال قبل به شکل مرموزی ناپدید شده است.به همین خاطردرگزارشی ازپلیس ایالتی خواستند دراین باره به دقت تحقیق کنند. سرانجام پدر و مادر دخترک پس‌ از بازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشودند وپرده از راز قتل هولناک فرزندشان برداشتند.

 

 

پدردخترک گفت: «دخترم بشدت شیطنت می‌کرد وحرف هم گوش نمی‌داد. به‌همین خاطرروزحادثه از شدت ناراحتی او را با مشت ولگد هدف قراردادم که ناگهان مرد. بعدهم با کمک همسرم جسد دخترمان را در محلی دور از شهر دفن کردیم.» پس از کشف بقایای جسد، تحقیقات تخصصی وارد مرحله تازه‌ای شد.

 

 

 



 

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.