پتریاشویلی: تشک کشتی جای مردهاست/ در لحظاتی از مسابقه مرگ را به چشمانم دیدم

دارنده مدال‌ طلای کشتی آزاد جهان گفت: با توجه به اینکه دنده‌ام آسیب دیده بود و درد شدیدی داشتم، نمی‌توانستم کشتی بگیرم، اما به خاطر ایران روی تشک آمدم و ثابت کردم تشک کشتی جای مردهاست.

کد خبر : 48930
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1396 - 16:38

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین ” به نقل از خبرگزاری فارس، گنو پتریاشویلی درباره پیروزی مقابل حریف آمریکایی در فینال جام باشگاه‌های جهان با وجود مصدومیت گفت: با توجه به اینکه دنده‌ام آسیب دیده بود و درد شدیدی داشتم، واقعا نمی‌توانستم و نمی‌خواستم کشتی بگیرم، اما به خاطر ایران روی تشک آمدم و ثابت کردم تشک کشتی جای مردهاست.

وی ادامه داد: وقتی دیدم اینهمه جمعیت برای تشویق و قهرمانی تیمشان آمده‌اند نتوانستم احساساتم را کنترل کنم و روی تشک آمدم. در لحظاتی از مسابقه واقعا از درد مرگ را به چشمان خودم دیدم. قبل از مسابقه ۶ آمپول اطراف ناحیه آسیب دیده قفسه سینه‌ام تزریق کردم تا بی‌حس شود و دردی احساس نکنم، اما واقعا لحظات سختی را داشتم، اما خوشحالم که سرانجام به نتیجه رسید و باعث قهرمانی تیمم شد.

پایگاه خبر ججین

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در مسابقات امیدهای جهان مصدوم شده و این مصدومیت را از مربیان تیم پنهان کرده است تصریح کرد: قبل از مسابقات جهانی این درد را داشتم و بعد از آن احساس کردم که خوب شده‌م و آمدم ایران و تمرین کردم؛ اما دیدم که نمی‌توانم ادامه دهم و نمی‌خواستم کشتی بگیرم. این درد را به خاطر ایران و کاشان و مردمی که اینجا جمع شده بودند، تحمل کردم.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.