پاسخ ثبت احوال به ربیعی: اول شناسنامه و احراز هویت، بعد کارت ملی هوشمند!

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور درباره عدم صدور کارت ملی هوشمند ربیعی(سخنگوی دولت ) توضیح داد.

کد خبر : 104278
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 20:21

 

به گزارش پایگاه خبری “ججینبه نقل از خبرگزاری تسنیم، سیف الله ابوترابی با اشاره به اظهارات علی ربیعی سخنگوی دولت درباره عدم صدور کارت ملی‌اش طی دو هفته گذشته اظهار کرد: دو هفته پیش آقای ربیعی برای انجام فرایند ثبت‌نام  کارت ملی هوشمند به ساختمان سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کرد و در واقع مراحل اولیه اعم از اسکن انگشت و تصویربرداری از سخنگوی دولت انجام شد.

وی تصریح کرد: در ادامه از سخنگوی دولت درخواست شناسنامه شد تا اقدامات بعدی اعم از اسکن شناسنامه و سایر امور انجام شود که ربیعی پاسخ داد شناسنامه همراه ندارد و در نهایت قرار بر این شد که شناسنامه خود را برای انجام فرایندهای بعدی به سازمان ثبت احوال ارسال کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: صدور کارت ملی هوشمند برای تمام افراد جامعه مستلزم ارائه شناسنامه برای اسکن و احراز هویت از پایگاه اطلاعات جمعیت کشور و رفع مغایرت احتمالی بر اساس قوانین و مقررات است و در واقع این سازمان بدون اخذ شناسنامه نمی‌تواند اقدام به صدور کارت ملی هوشمند برای افراد کند.

وی در پایان گفت: هم اکنون نیز آقای ربیعی می‌تواند با ارائه شناسنامه نسبت به تکمیل فرایند کارت ملی‌ هوشمند خود اقدام کند.

 


 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.