وضعیت نمایندگان ایران در سه گروه لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس کار چندان سختی برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ندارد و تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی به این مرحله نزدیک شد.

کد خبر : 128104
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 13:12

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری تسنیم، هفته چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جمعه شب برگزار شد که دو نماینده ایران به پیروزی رسیدند و یک  تیم نیز دومین شکست نمایندگان ایران را در این رقابت‌ها متحمل شد.

در گروه B مسابقات همه نتایج به سود شاگردان خطیبی بود. تراکتور با غلبه بر نیروی هوایی عراق موفق شد اولین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به دست بیاورد و با کسب شش امتیاز، به صعود به یک‌هشتم نهایی امیدوار بماند. شارجه هم مقابل پاختاکور متوقف شد تا هشت امتیازی شود و تراکتور به صدرنشینی گروه B امیدوار بماند.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

در گروه D، فولاد در دیداری شش امتیازی مغلوب النصر شد تا به جایگاه سوم جدول صعود کند. السد هم با برتری مقابل الوحدات، ۷ امتیازی شد و جای فولاد را در رتبه دوم جدول گرفت. در این گروه النصر، السد و فولاد همچنان برای صعود مستقیم تلاش می‌کنند و الوحدات از بخت کمی برای صعود برخوردار است.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

در گروه E نیز پرسپولیس روند صد درصد پیروزی خود را ادامه داد و تساوی در دیدار مقابل الوحده، شاگردان یحیی گل‌محمدی را به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌رساند. نماینده امارات بیش از سایر تیم‌های گروه شانس کسب رده دوم جدول گروه و راهیابی به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس , لیگ قهرمانان آسیا , تیم فوتبال فولاد خوزستان , تیم فوتبال تراکتور تبریز ,

به گزارش تسنیم استقلال دیگر نماینده ایران ساعت ۰۰:۴۵ بامداد یکشنبه برابر الدحیل به میدان می‌رود. در این گروه، الدحیل با ۷ امتیاز در صدر قرار دارد، استقلال با ۶ امتیاز دوم است و الاهلی عربستان با ۴ و الشرطه عراق بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.