وزیر پیشنهادی ورزش بعد از بازی‌های آسیایی به مجلس معرفی می‌شود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: احتمال می‌دهم وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بعد از بازی‌های آسیایی به مجلس معرفی شود.

کد خبر : 860117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1402 - 3:22

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از خبرگزاری مهر، محمدمهدی فروردین درباره زمان معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، گفت: احتمال می‌دهم رئیس‌جمهور بعد از بازی‌های آسیایی وزیر ورزش و جوانان را به مجلس معرفی کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است کیومرث هاشمی سرپرست فعلی وزارت ورزش و جوانان برای تصدی این وزارتخانه به مجلس معرفی شود، اظهار داشت: هنوز گزینه‌ای به صورت رسمی به مجلس معرفی نشده است و هر احتمالی وجود دارد. باید ببینیم در نهایت رئیس جمهور چه تصمیمی در این مورد اتخاذ می‌کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه دو سال از عمر دولت سیزدهم گذشته است، دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم و باید فردی که شجاعت ایجاد تغییر و تحول در حوزه ورزش را داشته باشد، برای تصدی این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان باید فردی ریسک پذیر باشد، چرا که مدیر محافظه کار برای حوزه ورزش راه به جایی نمی‌برد و نمی‌تواند در این وزارتخانه موفق عمل کند.

به گزارش مهر، به دنبال اعلام استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش، رئیس جمهور ۱۰ مرداد ماه کیومرث هاشمی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه انتخاب کرد.

بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی، رئیس جمهور می‌تواند برای وزارتخانه‌هایی که وزیر ندارد، حداکثر برای مدت سه ماه سرپرست تعیین کند.

نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای اول تا هفدهم مهر در هانگژو چین برگزار می‌شود.

 


برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.