وزیر خارجه قطر: تلاش‌های دیپلماتیک در زمینه مذاکرات هسته‌ای باید ادامه یابد

وزیر خارجه قطر در اظهاراتی تاکید کرد که علیرغم پیچیدگی، تلاش‌های دیپلماتیک در زمینه مذاکرات هسته‌ای ایران باید ادامه یابد.

کد خبر : 392453
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 6:58

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایسنا، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تاکید کرد که در رایزنی هایم با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا درخصوص پرونده هسته ای ایران و دیدارهای اخیرم با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران گفت‌وگو کردم.

وی همچنین گفت که اوضاع مذاکرات هسته ای ایران پیچیده شده است اما تلاش های دیپلماتیک در این راستا باید ادامه یابد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همچنین در توییتی نوشت، در دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا توسعه روابط دوجانبه و مذاکرات پیرامون “برجام” را بررسی کردیم.

خبرگزاری رسمی قطر نیز اعلام کرد که وزیران خارجه قطر و آمریکا در دیدار اخیر خود راه های هماهنگی تلاش‌های بین‌المللی برای نجات، امدادرسانی و رساندن کمک‌ها به ترکیه و شمال سوریه مورد بحث قرار گرفت.

این خبرگزاری نوشت:در این دیدار دو طرف هم‌چنین به بررسی آخرین تحولات فلسطین، افغانستان و برخی مسائل بین‌المللی مهم مشترک پرداختند.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی روز یکشنبه (۹ بهمن) در سفر به تهران با حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد .
گفت‌وگو در مورد مسائل دوجانبه ، منطقه‌ای و بین‌المللی از محورهای رایزنی مقامات دو کشور در جریان این سفر است.

 


 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.