واکنش وزیر کشور به اصرار نمایندگان برای برکناری غلامرضا

وزیر کشور در خصوص احتمال برکناری معاونش به اصرار نمایندگان گفت: این درخواستی بود که برخی نمایندگان مطرح کرده بودند و من چیز خاصی در جلسه دیروز نگفتم فقط اعلام کردم که در تعامل مثبت با مجلس به دنبال حل این سوءتفاهم خواهم بود.

کد خبر : 696779
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 9:54

 

به گزارش پایگاه خبری “ججین” به نقل از ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه حیات هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور که با واکنش نمایندگان مجلس مواجه شد، اظهار داشت: در یکی از بندهای این بخشنامه با این موضوع که شائبه طرفداری از نمایندگان پیش نیاید و بر صیانت از آنها و حفظ بی‌طرفی و تامین سلامت انتخابات تاکید شود نکاتی آمده بود.

وی ادامه داد: برای تعدادی از نمایندگان مجلس سوءتفاهمی پیش آمده بود که ممکن است نسبت به آنها تعارض شده باشد لذا برای رفع این سوءتفاهم بندهایی که باعث سوءتفاهم شده بود را لغو کردیم اگرچه در چارچوب صیانت از جایگاه مجلس و حفظ بی‌طرفی این بخشنامه ابلاغ شده بود.

وزیر کشور در پاسخ به اینکه آیا معاون وزیر کشور با اصرار نمایندگان برکنار خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این درخواستی بود که برخی نمایندگان مطرح کرده بودند و من چیز خاصی در جلسه دیروز نگفتم فقط اعلام کردم که در تعامل مثبت با مجلس به دنبال حل این سوءتفاهم خواهم بود.

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.